Voetenzak in buggy ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door linda84, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik vraag me af of jullie een voetenzak in de buggy hebben. Mijn zoontje is echt een kou kleum en toen ik hem gisteren even in de buggy meenam (dus niet de wandelwagen) had hij ijskoude beentje. Nu zat ik te denken om een voetenzak voor de byggy aan te schaffen maar nu vraag ik me af werkt zo`n voetenzak als je de buggy in wilt klappen ? Of moet je die er dan weer uithalen ?

2. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi,

Werkt prima hoor, en voor de winter echt een aanrader. Volgens mij past het wel goed bij de meeste buggy's om hem gewoon in te klappen met voetenzak en al, bij mij lukt het prima. Anders neem je je buggy mee naar de winkel als je er een gaat kopen en probeer je het gewoon?

3. misa

misa Niet meer actief

Als hij het koud heeft, gewoon doen hoor!
    Heb je geen voetenzak in de wandelwagen? Misschien kun je het daarmee doen of uitproberen. Of anders in de winkel uitproberen.
    Succes!

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik lees ook even mee. Was ook heel erg benieuwd of je de buggy nog kan inklappen als er een voetenzak in zit. Want elke dag erin, en eruit halen die voetenzak, als de buggy in de auto moet, dat zie ik niet zitten. In de wandelwagen vind ik het anders, want die staat toch in de gang.

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben ook benieuwd hoe dat precies werkt ik moet er ook een kopen want vind het echt geen doen elke keer los dekentje in de buggy dat blijft niet goed zitten..
    maar begrijp dat je zon voetenzak vast maakt aan de buggy?
    heeft iemand een idee of je gewoon een universele kunt gebruiken voor een quinny buzz? vind die van quinny wel erg duur namelijk!maar heb geen idee of die universele overal op passen.. of dat er nog verschil in zit?

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Bedankt meiden ga toch maar eens op zoek. De voetenzak van de bugaboo past er niet in. Is veel te groot en te dik.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.058
    2.195
    113
    Brabant
    ik heb een koelstra buggy en een prenatal universele voetenzak. Ik kan hem met voetenzak wel inklappen en vergrendelen. alleen als ik hem op de fiets meenam, dan haalde ik hem eruit, want had niet het idee dat ik hem dan goed vast kon maken...

Deel Deze Pagina