Volgens mijn eigen berekening ben ik 4 weken 4 dagen zwanger. Laatste ongesteldheid op 1 juli. Afgelopen vrijdag 3+6 al direct een knaltest in handen. Vandaag heb ik een afspraak met MvM en omdat ik nog een digitale test van Clearblue thuis had liggen die ook gedaan, en die gaf aan 3+ hetgeen betekent langer dan 5 weken zwanger. Vanavond bij MvM ook een knaltest met een test die meet vanaf 5000 hcg... (hetgeen overeen kwam met ongeveer 6 wkn zwanger?) Hoe kan het dat mijn hcg evt zo hoog is? Of toch normaal? Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de VK maar ben van plan deze week te bellen. Moet ik dan uitgaan van 4+4 of dat van mijn hcg ook aangeven? Alvast bedankt voor een antwoord.
hoi stop maar met testen, je bent zwanger en dat is eigenlijk het enige wat zo'n test betrouwbaar kan aangeven. Soms ben je wat langer zwanger, dan heb je meer HcG. Maar alleen een echo kan dat uitwijzen. Meld je maar aan bij een verloskundige en maak een afspraak, dan ga je het vanzelf zien. Goede zwangerschap gewenst! Mirjam