Hallo allemaal, Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd welke veranderingen/klachten/lichamelijke mankementjes jullie ervaren/ervaarde bij 26-27 weken. Ik voel me eigelijk wel heel goed, alleen moet ik onwijs vaak plassen voor mijn gevoel (geen blaasontstekingachtige verschijnselen hoor) en s' nachts wordt ik weleens wakker met kramp in de kuiten.. Welke dingen kan ik nog meer verwachten
Hoi, Ik ben donderdag 26 weken en heb precies het zelfde. Ben ook benieuwd wat ik nog kan verwachten. Groetjes
Veel plassen had ik ook en verder viel het allemaal wel mee nog. Af en toe al een harde buik als ik te druk was geweest. Vanaf week 29 kwam er een beurs gevoel bove mijn schaambeen bij ( ook nog niks om over te klagen ) En na de 30 weken kreeg ik wat vaker last van maagzuur , slechter slapen , harde buiken ( moet sinds 2/3 weken ook wat rustiger doen )Als ik te lang op 1 zij lig gaat die heup irriteren .Bukken om je sokken aan te trekken gaat haast niet meer. Maar verder voel ik me echt nog heel goed alleen wat moe maar dat had ik bij mijn 1e twee ook. Oh ja en nesteldrang , alles schoon en opruimen en je verint echt de gekste dingen die ineens gedaan moeten worden....
Kuitkrampen snachts . Buikkrampjes (de laatste dagen al minder) niks ernstigs trouwens . Vaak plassen ligt eraan hoe ons zoontje ligt . Ben ook benieuwd
Oowja , klinkt gek Maarja we zijn allemaal niet zwanger geworden door naar ons partner te kijken dus is ook best normaal . Een harde buik na het klaarkomen echt keihard voelt echt apart meer meiden hier last van ?