een tijdje geleden schreef ik dat ik zo bang was dat ik niet meer naar de winkel durfde, omdat ik daar een paar keer niet lekker was geworden. nu slik ik magnesiumpillen en ga naar een psycholoog en nu kan ik de winkel weer in! ik ben zo blij en wou het gewoon even hier neerzetten.
ja idd! eerst denk je het komt nooit meer goed (had weleens een dipje) maar het is toch eindelijk zover dat ik na bijna 4 maanden na de bevalling van mijn zoon weer boodschappen kan doen.
Wat fijn voor je. Ik heb het ook alleen in grote winkels word ik beroerd. Heb oxazepam ervoor gekregen maar niet eens opgehaald bij de apotheek heb geen zin om slaperig te worden overdag terwijl ik ook nog een kindje heb. Ik denk dat ik ook maar eens die magnesiumpillen ga proberen.
ja het is heel fijn, want boodschappen doen is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld, maar als je de winkel niet indurft is dat heel erg irritant.
Wat ben ik blij te lzen dat ik niet de enige ben die daar last van heeft. Heb het ook een tijdje gehad dat ik nergens durfde te komen waar veel mensen zijn, dan begin ik gewoon zenuachtig te worden en misselijk. Gelukkig is het nu vanzelf weg gegaan, maar tis wel super irritant.
thnx vanmorgen even wat voor de kleine gekocht volgende week samen met een vriendin nog meer kopen, hij heeft een maatje groter nodig!
Super fijn voor je! De doktoren zouden ook wat meer naar vitamines, mineralen ed moeten kijken. Volgens mij kunnen heel veel vervelende klachten daardoor opgelost kunnen worden.
ik heb even een terug val gehad wat betreft het winkelen, maar nu gaat het weer goed! ben weer blij, je komt toch een beetje onder de mensen zo. ik ga wel steeds s'ochtens vroeg boodschappen doen zodat ik niet te lang in de rij hoef te staan.