Sinds vandaag weet ik dat senna een navelbreuk heeft, ik ben bang da ze er pijn aan heeft. Weet iemand dit? En als haar luier er tegen aankomt als ze zit is dit erg? xx
youam eheeft dit ook en heeft er geen last van ze heeft best wel een rare navel lijkt op een piemeltje zeg maar ik heb het ook nog steeds en ook geen last ja alleen in de zwangerschap
ja ik weet niet tot wanneer je het een navelbreuk noemt...het is nu in ieder geval wel mooi dicht gegroeid maar het naveltje staat nog steeds een beetje naar buiten denk dat dat ook altijd wel zo zal blijven.. maar het was denk ik toen hij 3/4 weken was echt al dichtgegroeid
Oke, je bedoeld dan dichtgegroeid aan de binnenkant van de navel? Want Senna's navel genas heel goed de kraam vrouw zei ze krijgt een hele mooie navel. Maar opeens zat er een vette bobbel op! En nu zeggen ze een navel breuk. Betekend het dat het aan de binnenkant dan open is? Nouja als ze er maar geen last van heeft dat vind ik het belangrijkste.
geen idee denk wel dat het open is want als ik op de navel van mijn dochter drukte voelde ik haar darmpjes ale:
Hier ook een kindje met een navelbreukje. Daar hebben ze geen last van hoor. Volgens het cb hier is dat bij 99 % van de kinderen binnen 6 jaar dicht. Hij heeft nu echt zo'n plopnaveltje.
Djenno heeft ook een kleine navelbreuk. Bij Djenno is het nu toch nog een mooi naveltje geworden en hij heeft er helemaal geen last van gehad. Je moet het goed droog houden na het badderen en mocht het een beetje rood worden dan een heel klein beetje sudocreme erop. Kreeg ik als tip van CB omdat zijn naveltje iets moeilijker droog te houden was door de breuk.
ja in het begin kon ik het darmpje ook een stukje zien als ik zijn naveltje "openvouwde" dus het kan gewoon open zijn. Maar dat is vrij snel dichtgegroeid.