navelbreuk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mientje1982, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mientje1982

    25 apr 2010
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    wie heeft hier ook last van. mijn navel puilt helemaal uit. heb af en toe wel pijn.

    wie weet wat ik er tegen kan doen.

    groetjes

    mientje1982
     
  2. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    das geen navelbreuk hoor, dan zou je wel in het zkh liggen ;)
    Maar je kunt er niks aan doen, hoort er gewoon bij. Als de pijn te erg is zou ik even de vk bellen!
     
  3. yda

    yda Lid

    11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan best een navel breuk zijn hoor. Ik heb sinds de zwangerschap van mijn derde kind een navelbreuk. De enige oplossing is het te laten opereren... Maar de navelbreuk bevind zich net boven de navel en een uitpuilende navel is idd geen navelbreuk. Bij mij zit er een bult boven de navel die ik, als het uitsteekt terug duw... (ik ben als de dood voor ziekenhuizen en als je zwanger bent opereren ze je toch niet eraan, na een zwangerschap heb ik er veel minder last van...) dus als je een bult boven de navel hebt is het idd een navelbreuk. een uitpuilende navel hoort bij de zwangerschap;)
     
  4. Manny211

    Manny211 Fanatiek lid

    15 okt 2009
    1.899
    0
    0
    Mama
    Ergens
    Ik heb dit ook :( doet soms echt verschrikkelijk pijn!!
    Hij was eerst ook maar 1 cm ofzo en nu is ie al groter dan 4 cm.
    Ze zeiden idd dat wanneer ik niet zwanger zou zijn, ze me gelijk zouden opereren. Ik hoop niet dat de pijn erger wordt want ik kan soms helemaal niks meer en zelfs liggen doet dan zeer :(
    Maar goed nog ff volhouden ;)
     
  5. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ik heb nu een ook navelbreuk(je) door de zwangerschap,

    de gyn zei tegen mij dat als het zo blijft er na de bevalling niets hoeft te gebeuren, anders indd operatie.
     

Deel Deze Pagina