Verkouden!

Discussion in 'Gezondheid' started by woef78, Jul 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. woef78

woef78 Fanatiek lid

Jan 15, 2013
    1,170
    0
    0
    Helaas ben ik sinds gister zo ontzettend verkouden,wil er graag iets voor nemen misschien paracetamol alleen heb ik dit de hele zwangerschap niet gebruikt en weet niet of ik dat zo n goed iedee vind om daar nu nog mee te beginnen.
    Wat zouden jullie doen of heeft er iemand tips?

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Ben zelf eerder in de zwangerschap flink verkouden geweest. Rust, veel water drinken, mocht zes paracetamol (3 x2) op een dag, mocht thijmsiroop en een neusspray xylometazoline( max een week)
    Ben bij huisarts geweest,maar had toen ook koorts,geen stem, zere oren, ontstoken ogen,echt ziek dus.
    Beterschap!!

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Ik vind het moeilijk om voor een ander te beslissen. Ik heb de hele zwangerschap ook nog geen paracetamol geslikt, en nu verga ik letterlijk van de napijn van mijn kies, afgelopen woensdag is er een begin gemaakt met een wortelkanaalbehandeling, en ik heb nog geen paracetamol hier voor genomen, hoe graag ik dit ook zou willen:(

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,552
    527
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    PCM mag je gewoon 6 stuks per dag van hebben! let wel op dat je de coffeïne-vrije variant neemt.

beterschap meid!

5. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Gewoon pcm nemen. Kan helemaal geen kwaad.

6. woef78

woef78 Fanatiek lid

Jan 15, 2013
    1,170
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!
    Heb inmiddels 2 paracetamol genomen verdeeld over de dag,gelukkig voel ik me daardoor stukken beter :)

Share This Page