Zwangerschapsapp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eblr4, 9 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Hey lieve (aanstaande) mama's!

Welke app gebruiken jullie voor het bijhouden van de zwangerschap?
    Ik gebruik

-zappy
    -mama&zo

Ben benieuwd!

2. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Ik gebruik de app van Ovia. Is wel in het engels maar geeft elke dag een update van hoe de kleine zich ontwikkelt en wat feitjes, recepten of informatie om te lezen. Ook kun je de grote van je kind in andere vormen laten zien dan de bekende fruit en groente, namelijk als gebakjes, speelgoed en spelletjes en als rare dieren (zo is de mijne vandaag zo groot als een mierenegel). Dat vond ik ook wel grappig. Je krijgt ook elke week een algemene update. Verder kun je ook zaken bijhouden of opzoeken.

3. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik vind Pregnancy+ leuk. Veel info, foto's, en je kunt er bijv. je gewicht in bij houden. Is in het Engels. Wel jammer dat je vanaf week 15 voor sommige dingen moet gaan betalen. (App upgraden voor een paar dollar)

Verder heb ik the bump gebruikt. Ook een Engelstalige (denk Amerikaanse app). Dat merk je ook aan de info. Hier gaan sommige dingen net anders. Toch leuk om iedere week even door te kijken.

4. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik heb Sprout, op aanraden van de gyn.

5. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Is dat een nederlandstalige app?

6. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

alleen jammer dat het dan engelstalig is, voor mij niet makkelijk te verstaan...

7. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ouders van nu is Nederlands talig en je krijgt elke dag een update van hoe je kleine ontwikkeld. Heb meerdere apps er nog op staan maar doe daar vrij weinig mee deze vind ik echt leuk.

8. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Nee, hij is in het Engels.

Deel Deze Pagina