Hey meiden, ik hoor altijd maar klachten tijdens de zwangerschap! Nu vraag ik me af of het ook normaal is als je zo goed als geen klachten hebt? Dat heb ik namelijk. Het enige waar ik mee te kampen heb is moeheid! Ik ben niet misselijk of duizelig of wat dat ook. Ook luchtjes heb ik geen last van. Is dit normaal? Ik begon al zo erg aan mijn zwangerschap te twijfelen dat ik van de week maar weer een clearblue test heb gedaan. En ja, het springt toch ech van het schermpje af. Ik ben wel echt zwanger. Ik ben blij als het 21 november is want dan krijgen wij de eerste echo van ons frummeltje. Misschien als ik dan bevestiging heb dat ik dan pas ga geloven dat ik zwanger ben! Ben benieuwd of er meer meiden zijn die net als ik haast geen zwangerschapssymptomen hebben? Liefs.......
Heb hier vaak genoeg gelezen dat de aard van wel of niet zwangerschapsverschijnselen hebben niets toedoen aan het feit hoe zwanger je bent. geniet ervan dat je geen verschijnselen hebt. Maar kan mij wel je onzekerheid voorstellen. LIEK
Hahaha leuk om te lezen want k heb precies hetzelfde..! Van mijn eerste was ik hondsberoerd, supermisselijk van alle luchtjes en te moe om uit mijn ogen te kijken. Van deze zwangerschap ben ik alleen wat moe, dus ga wat eerder slapen maar kan verder nog steeds koffie zetten, eten koken enz enz. Ik heb dus 2 tests gedaan omda i k ook twijfelde. Ik moet een dag later als jou (22 nov) voor de echo, ook dan pas zal ik het geloven omdat ik nu helemaal niet die zwangerschapsymtonen heb! Groetjes, Patricia mama van Björn
Pfffffffff..... ben nu letterlijk al tien kilo lichter! Wel fijn om van jullie te horen dat het vaker voorkomt! Ik zal me er dan maar gewoon aan over moeten geven en gewoon blij zijn dat ik het zo heb en niet anders. Eh... meissie ook succes 22 november. Ben je naam eefies kwijt! We''ll keep in touch!
Ik=Patricia Ja wij schelen precies 7 dagen...! Jij ook toi toi toi de 21ste, ik ben ook al aan het aftellen. Ben de 16de jarig, maar kan mij alleen nog maar focussen op mijn eerste bezoekje aan de gyneacoloog hahahaha. Groetjes, Patricia mama van Björn
is alleen maar fijn voor je jessie,ik had bijvoorbeeld bij de vorige,en hopelijk nu weer dat ik de hele zwangerschap niet een keer kotsmisselijk ben geweest... maar moet je waarschuwen meis,...wat niet is,...kan nog komen
Heej hallo allemaal, ik had bij de eerste ook nergens last van. Bij de tweede een beetje meer misselijk,af en toe eens overgeven en een beetje moe. En nu bij de derde ben ik bijna de hele dag misselijk, slaap als een os en mijn tepels doen pijn. Geloof mij maar dat het echt veel fijner is als je niks merkt . Geniet er maar van! xxx Mrie
nergens last van gehad en en bij elke echo was ik weer blij. Voelde me eigenlijk pas zwanger toen ik een buik kreeg en Zoë voelde bewegen. Geniet maar meissie, heb ik ook gedaan..... twinny
hey hoi.... bij mijn eerste zw had ik ook haast geen symptomen....alleen moe moe moe en bij deze zw ben ik zo misselijk als het maar kan....echt niet leuk maar ja ik heb het er wel voor over....
Ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger en heb ook nergens last van, bij mijn vorige zwangerschap die helaas in een missed abortion eindigde, had ik rond deze periode zeer vollere en hardere borsten. nu ontbreekt dit en maakt me dit onzeker. Zijn er meer vrouwen die ook geen last van de borsten hebben?
ik weet nog maar amper een week dat ik zwanger ben,heb lekker t weekend in me pyama gelopen,en deed vanochtend me bh aan zit vet strak opeens!
Ik heb helemaal nergens last van gehad,en ik hoop zer binnenkort ons 2de wonder op de wereld te zetten! Groetjes,Alida
oe alida 5 dagen overtijd voorde uitgerekende datum erg spannend ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis?
Ik heb ook nog helemaal geen symptonen, daarom vind ik het ook zo moeilijk te geloven. Ik ben nu ook erg bang dat het mis zal gaan, maar dat is typisch weer iets voor mij.
Heey meis, hier ook niet misselijk ofzo,alleen wel erg moe,en humeurig,maar meis wat niet is kannog komen hehihi