Hallo Vorige week zondag bevallen van een prachtige zoon, uiteindelijk met de vacuum gekomen hiervoor is een knip gezet Afgelope donderdag zijn de hechtingen er al uit gehaald omdat ik er echt veel last van had, nu had ik daarna nergens nog last van, maar nu sinds gister heb ik weer ongeloofelijke last van mijn vagina het lijkt wel alsof ik met brandnetels in mijn onderbroek heb rondgelopen, alles brand/prikt, met plassen nergens last van het is echt aan de buitenkant, Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Kan het aan het maandverband ofzo liggen vanwegen het vloeien of iets anders?
Geeft het even de tijd. Ik had een miniem (maar wel heel diep) schaafwondje en daar heb ik ook echt tot 12 weken na mijn bevalling last van gehad. De pijn kwam overigens pas een 5tal weken na de bevalling. Bij mijn nacontrole naar laten kijken en de vk gaf aan dat dit wel eens een tijdje pijn kon blijven doen. Ik zou het even aankijken.
Ik had een totaalruptuur dankzij de pomp. Het branderige gevoel werd hier beter met 8 weken. Heb ook naturel verband gehad, dat helpt wel moet ik zeggen. En tussendoor ff met washandje deppen.