hallo dames! ik heb een probleempje mijn kindje doe ik altijd om 6 urr lekker in bad en dan krijgt ze om half zeven de fles... nu is het al twee dagen achter een voor gekomen dat mevrouw daarna doorslaapt tot elf uur of zelfs half twaalf en ik haar waakker moet maken voor de fles... ik hopen dat ze daarna de nacht door slaapt maa rniet dus ze komt daarna gewoon pprecies om de drie uur heeft iemand tips of ideen zodat ik mijn baby kan kan leren door laten slapen?
Ik ga altijd voor de laatste voeding (rond 22.30 krijgt hij zn laatste flesje) met Jayden douchen, daarna flesje en hij slaapt daarna als een roosje de nacht door! Misschien kun je haar ook voor de laatste voeding in bad doen? groetjes Setje
geef je nog om de drie uur dan kun je proberen dit te rekken tot vier uur. en als je kindje s'nachts voor de tweede keer wakker word niet meteen met een fles aan komen rennen maar eerst met een speentje proberen. hoop dat je er wat aan hebt
Idd, als ze 's nachts nog een keertje wakker wordt eerst met een speentje proberen. Maarre, het kan natuurlijk zijn dat ze het nog ff nodig heeft hoor! Van de een op de andere dag slapen ze ineens door, was hier ook zo. Misschien moet je nog ff een week of 2/3 geduld hebben (en energie natuurlijk....)
Hier heb ik ook voor de laatste fles een badje gedaan en de tijd rekken van 3 uur naar 4 uur, kan je ook doen met een fopspeen aanbieden! Dus dit was mijn schema toen: 22:00 badje 22:30 flesje dan kwam hij soms om 2 uur 2:30 en dan probeerde ik het te rekken met een fopspeen en dan kwam hij een uurtje later weer. probeerde weer de speen, maar meestal bleef hij krijsen en dat was een teken voor mij dat ik een flesje klaar moest maken. Maar ik kon het wel steeds langer rekken, zodat hij gewoon doorsliep tot 6:00 heerlijk.
heb al geprobeerd het te rekken met speen maar dat wil helaas niet wel ga ik vanavond proberen om haar voor de fles van tien uur te wekken en kijken of ze dan wel doorslaapt wil dit niet dan do eik haar morgen later in bad.. wel merk ik dat ze af en toe langer doorslaapt dan drie uur want nu had ze de fles om drie uur moeten hebben maar ik heb haar met de fles van twaalf uur meer gegeven omdat ze na die fles daarvoor een hal fuurtje heeft geslapen en daarna begon te zoeken en te huilen van honger dus heb haar met 12 uur 10 cc meer gegeven en nu slaapt ze dus nog....
Misschien dan proberen om vier uur tussen de voedingen te laten zitten? dan kom je savonds wat later uit met de laatste fles.. Misschien dat ze dan echt een dag en nachtritme krijgt.. want dat heeft ze nu niet..
Toen Kaye 3 weken was heb ik johhanes broodpitmeel in zijn voeding gedaan 3 schepjes voor zijn avondfles gelijk die zelfde nacht sliep die goed door echt een wonder was het. Het spul verdikt de voeding eigelijk dus vult meer. Sinds die tijd heb ik het altijd in zijn avondvoeding gedaan en dat is rond 23:30 of soms 23:00 en hij kwam daarna pas rond 8:00 uur ofzo. Nu is die ouder dus zit er pap in dat kan je geven als die 4 maanden is.
Gipsy..je kindje is 4 weken oud! Je kunt toch niet verwachten dat ze gaat doorslapen..Mijn dochtertje slaapt nog steeds niet door en heeft hetzelfde ritme als jouw dochtertje.. Ze slaapt vanaf 7 uur tot 12 a 1 uur en daarna komt ze elke 3 uur en is rond 6 uur max 7 uur echt klaar wakker.. Ze heeft gewoon behoefte aan haar moeder en wellicht ook nog honger..!
Mijn kleine meid slaapt ook nog niet door hoor. Ze is ook nog zo klein en heeft gewoon de voeding nodig snachts. Merk wel dat er nu snachts vaker 4 uur tussen zit. Ach ja als ik haar snachts weer aan het voeden ben en zie een big smile dan maakt het me ook helemaal niks meer uit. Daar ga ik zelfs graag mijn bed voor uit!
Ik vind je kindje ook nog te jong hoor... Iman heeft tot bijna 2,5 maand nachtvoeding nodig gehad. Je kan niet van je baby verwachten dat ze nu al gaat doorslapen. Gemiddeld heeft een baby alleen al 6 weken nodig om te wennen aan deze grote boze andere wereld.... Ze zal de voeding wel nodig hebben en idd ook haar mama willen zien...
hallo ik snap heus wel dat ze te jong is om de gehele nacht door te slapen maar ik bedoel als ze van 7 uur tot kwart over elf aan een ruk slaapt heb ik dat liever wat later zodat wij zelf ook wat meer nachtrust krijgen op een gegeven moment ben je zelf ook een keer op he! vind het helemaal niet erg om er snacht uit te gaan maar wil gewoon proberen dat ze wat later op de avond langer doorslaapt snap echt wel dat ze niet de hele nacht door kan slapen nog en daarbij verschilt dat volgens mij ook per baby
Gipsy@ yassir kreeg nachtvoeding tot zijn 4 mnd, soms wordt hij nu nog wakker echt voor zijn nachtvoeding en die krijgt ie van mij (eigenlijk van papa) ook gewoon. Ik doe wat mijn gevoel me zegt en meestal zit ik goed, zo heb ik ook een tevreden kindje.
Gipsy ik snap wat je bedoelt..maar wat jij wilt..is mij nooit gelukt..maar dan zou je moeten experimenteren..misschine eerder wakker maken ofzo en dan kijken hoelang ze daarna slaapt..
ik heb haar dus gisteren avond om half tien in bad gedaan flesje gegeven om tien uur ze heeft geslapen tot kwart voor twee en toen tot zes uur maar het is niet gezegd dat ze nu elke avond doen gaat maar het maakt verder ook niet uit zolang ze het nodig heeft krijgt ze het gewoon van mij wel vraag ik mij af of het niet erg is dat er de ene keer vier uur en de andere keer drie uur tussen de voeding zit
Dat experimenteren hielp bij mij niet. Djaydee laat ik gewoon slapen en als ze honger heeft wordt ze vanzelf wakker, haar wakker maken werkt qua voeden gewoon averechts, en het geeft heus niet dat ze de ene keer langer slapen als de andere keer, dat halen ze heus wel in al is het maar met een voeding van meer ml., Dat doorslapen dat komt heus wel geef het gewoon de tijd, niet alle kinderen zijn hetzelfde, en de regelmaat komt ook vanzelf. Groetjes Monique76
Ik vraag me af of je nu al daadwerkelijk iets kunt doen om haar tijden te veranderen. Heb dat ook geprobeerd toen Fynn zo oud (jong) was. Maar ze zijn dan volgens mij echt te klein. Nu is Fynn 6 weken en van de een op de andere dag slaapt ie ineens door. Soms zelfs van 23.00 tot 8.00. Of dat zo blijft weet ik niet maar het is nu iig al 3 nachten zo. Denk dus dat je gewoon nog wat geduld moet hebben. Wel zou ik proberen om de laatste voedig wat op te hogen zodat ze daar langer op kan slapen. Ik geef Fynn 's avonds ook 30 cc meer dan overdag.
het gaat me niet om de tijden te veranderen maar ik moet haar toch een beetje ene duwjte in de goede richting kunnen geven? anders slaapt ze straks van 7 uur tot bijvoorbeeld drie uur in de nacht en kan ik er dan mee zitten...
Ik denk dat die tijden vanzelf ook gaan opschuiven hoor meid. Hier is dat helemaal vanzelf gegaan rond de 6 weken begon het te verschuiven en kwam het doorslapen snachts er echt aan.