Navelpiercing en zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatje1980, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik heb een vraagje: Zijn er hier dames die ervaringen hebben met zwanger worden/zijn en een navelpiercing.

Ik ging er gewoon vanuit dat je die uit moet doen zodra je zwanger bent of je buik gaat groeien zegmaar, maar nu heb ik gehoord dat je ook speciale "meegroei" piercings hebt die meerekken met de huid zegmaar, zodat het gaatje niet dichtgaat van je piercing. Zijn er vrouwen die hier ervaringen mee hebben of is het toch het beste om hem gewoon helemaal te verwijderen?

Alvast bedankt voor jullie reakties!

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Geen ervaring mee, heb m verwijderd. Wel is het hele gaatje uitgescheurd met mn dikke buik :(

3. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    wah :confused: alice, is het nu een "openwond" dan! of heb je nu twee navels ofzo?

4. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    das nou ook toevallig :confused: wouw net een topic over navelpiercing openen :confused:
    nou ja over jouw vraag, klopt, er zijn zwangerschapspiercings... of het werkt, weet ik NOG niet....
    ik ga het wel proberen denk ik als het zo ver komt...

vind je het erg als ik mijn vraag ook gelijk hierneer zet? :oops: kost weer wat minder ruimte...als je het erg vind haal ik hemw eer weg hoor!

mijn vraag is dus:
    ik voel de laatste tijd best veel symptonen, en nou begint mijn navelpiercing ook heel erg te jeuken, terwijl ik dat nog niet eerder heb geahd, kan dat ook een symptoon zijn? :oops:

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
  6. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    ik heb em eruit gehaald toen mijn buik redelijk dik werd. heb elke zoveel tijd weer even het ringetje erdoorgehaald. zo issie open gebleven

7. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    lovebear, tuurlijk vind ik dat niet erg, krijgen we alleen maar meer informatie, toch! Ik heb sinds gisteren, had ik mijn innesteling volgens de berekeningen en ben ik echt ziek van, of het is gewoon griep, kan ook natuurlijk, maar hoop ik niet, ook een vervelende navel(piercing), ben ik gelukkig niet de enige! ;) Zou er dus mee te maken kunnen hebben, denk ik!

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hihi nee geen open wond en ook geen 2 navels hoor. Maar het gaat is breder geworden en erom straie, of hoe je dat ook schrijft.

9. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ik heb hem er rond drie of vier maand uitgehaald en nu is dat een lelijke plek.dat was helemaal "uitgerokken"zeg maar met een dikke buik te krijgen...mss dat je het ziet op de foto in mijn album.maar toen was het nog niet zo erg.
    nu ik weer een iets strakkere buik heb,is het litteken ook verkleind maar je blijft het wel zien.niks erg aan;voor mij

10. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    oeeeh dat maakt het extra spannend voor mij :)
    ik bedoel...echt alles wijst erop dat ik zwanger ben!
    ik bedoel...eerst elke keer als ik de koelkast opentrek dat ik door alle geuren over moet geven (en nee er rot niks in de koelkast :p)
    mijn buik die opgezwollen en hard is, en mijn vriend die vraagt of ik iets moet evrtellen omdat hij denkt dat ik zwannger ben...
    en ook nog eens mijn piercing die kriebelt, en jij die dat ook hebt...
    hmmm ik begin een beetje hooop te krijgen! :D

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja ik heb mijn navelpiercing er ook gewoon uitgehaald maar met 3 maanden al geloof ik, en het is idd lelijker geworden, maar ik vind het niet erg, hij zit er nu ook weer in

12. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    hmpfr... misschien had ik dan beter kunne wachten tot na mijn zwangerschap....heb hem namelijk nog niet zo lang :(

13. mamavandyon

mamavandyon Actief lid

18 mei 2007
    133
    0
    0
    Hai,

Ik heb zo´n zwangerschapsnavelpiercing in gehad met mijn zwangerschap. Op een gegeven moment zat mijn eigen piercing niet lekker meer door die groeiende buik en toen heb ik idd zo´n zwangerschapspiercing ingedaan. Tot aan het eind van mijn zwangerschap heb ik dat ding gedragen (alleen heb ik um uitgedaan toen ik zo´n band om moest met de bevalling.

Shila

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Blijft het mooier wanneer je een zwangerschapspiercing in doet dan hem er uit haalt?

Ik zat namelijk ook met de vraag of ik hem er wel of niet uit zou moeten halen als het zo ver is...

Liefs Debby

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Volgens mij kun je er niet veel aan doen dat het gat van de navelpiercing een beetje uit gaat lubberen.

Bij mij is het dus vooral een beetje lelijk geworden omdat ik ook nog erge striai (of hoe je dat schrijft)
    heb, dus de strepen lopen er ook nog doorheen, maar voor mij is het dus idd ook geen probleem.

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee... soms vind ik het een beetje raar staan zo'n mooie zwangere buik met (een beetje rebelse/puberale, ondanks dat erg leuke) piercing er in. hihihi :)

Ik heb het zelf ook hoor dus no offence ;)

Weet dus nog niet goed wat ik wil! :(

Liefs

17. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    Ik weet het dus ook nog niet, zou idd ook graag weten of het gaatje mooier is gebleven met zo'n speciale piercing erin, idd bedankt voor alle reakties alvast, ik dacht al wel dat er meerdere meiden mee zouden zitten :D Ik heb hem al sinds mijn 17e, dus zo'n 11 jaar, dus ik denk dat als ik hem er toch uithaal het niet zo snel zal gaan dichtgroeien, ben benieuwd of het lekker zit, zo'n speciale piercing, nu voel je hem eigenlijk niet!

Idd lovebear had je hem miss idd later kunnen laten zetten, maar ja kon je ook niet weten eigenlijk, dacht ik toen ook niet overna toen ik hem liet zetten ;) en laten we het hopen dat die kriebelende piercing een voorbode is, wellicht de reeds zwangere dames onder ons die het ook hebben gehad als voorteken van zwanger zijn?

18. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    mijn advies : geen zwangerschapspiercing !

heb bij de zwangerschap van mijn dochter zo'n piercing aangeschaft
    toen ik die inhad stond mijn navel zo ontzettend strak dat ik een onderhuids scheurtje heb gekregen.. heb hem er toen meteen uit gehaald
    en dat ging veel beter ook na de bevalling was het gaatje nog gewoon open, dus ik denk dat je beter gewoon je piercing eruit kunt laten, zodat het niet zo strak komt te staan..

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb hem ook al 8 jaar ongeveer! hihihi :)
    Ik voel mijn piercing ook niet, alleen soms als ik er een bedeltje ofzo aan heb hangen en er dan aan blijf hangen ofzo! AUWIE! :( :( :(

Ik denk dat wij het zo gewend zijn dat er wat in zit dat je zo'n plastic ding ook niet voelt... Maar op de site staat dat je hem dan op maat moet knippen maar heb je niet een langer staafje nodig naarmate je buik dikker wordt? Of is dat een hele domme gedachte? Dat randje blijft natuurlijk wel gelijk... Mmmmm Jullie een idee?

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Silaah!
    Wat akelig! Ik geloof dat je me met die ene zin al overgehaald hebt. Zit hier helemaal te griezelen...

*Moet lachen om mezelf* Als of de bevalling minder pijn zal doen. Whahahaha :)

Deel Deze Pagina