Wat is dit nu weer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door danielle2911, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hoi allemaal,

ik heb jullie hulp nodig:

20 oktober was de eerste dag van mijn laatste ongi, met de clear blue ovulatietest, testte ik 31 oktober positief. Mijn NOD is waarschijnlijk zaterdag 15 november. Afgelopen vrijdag 7 november kreeg ik een blaasontsteking :cry: . Medicatie voor gekregen en onder controle. Zondagavond bij het plassen heel helder bloed op mijn papiertje. Volgens mij niet van mijn urine. Dus schoot door mijn hoofd: innesteling? :rolleyes: De rest van de week is mijn afscheiding wat roze/bruin. :confused: Nou heb ik dat altijd rond mijn ongi, maar dat heldere bloed heb ik nog nooit voor mijn echte ongi gehad. Wat denken jullie? Innesteling of gewoon ongi? Heb verder overigens nergens last van en voel me dus niet 'zwanger' ofzo...Ik vermoed dus gewoon ongi, maar blijf het zelf raar vinden...ergens blijft er een sprankje hoop.

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tja, het zou een innesteling kunnen zijn. Maar je zegt al dat je altijd roze/bruin voor je ongi hebt...
    Je leest zoveel over innestelingsbloedingen hier, maar volgens mij komt t in de praktijk bijna niet voor!

De enige zekerheid heb je over een paar dagen als je een test doet of als je ongi wordt... Nog ff geduld dus, irritant dat wachten, i know.
    Ik hoop t voor je hoor :)

3. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Verschrikkelijk die onzekerheid! Je flipt steeds tussen 2 gedachten. Stiekem toch heel erg geloven dat het een innesteling is geweest, aan de andere kant al verdrietig dat het waarschijnlijk niets is...
    Nog 4 dagen wachten tot mijn NOD. Durf haast niet meer naar de wc...

Deel Deze Pagina