Navelpiercing en zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatje1980, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ik heb zelf een klein ringentje en heb het de hele zwangerschap laten zitten. Ik heb er geen last van gehad. Je ziet er nu niks meer van en het ziet er uit als voor de zwangerschap. Dus je kan hem wel inlaten, maar ligt denk ik eraan hoe groot je piercing is en hoever de gaatjes van elkaar zitten. Bij mij niet zo ver namelijk.

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik heb mijn piercing eruit moeten halen met ongeveer 12 weken want het begon te ontsteken.. je hebt wel van die zwangerschaps piercings die zijn van plastick en kunnen tot op zekere hoogte meegroeien met je buik..
    je kunt ook af en toe even met je piercing het gaatje openhouden.. dus er gewoon uithalen en dan er doorheen halen af en toe..

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    mss is dit een tip.

Als je nu niet je sieraad wil inhouden, maar je wil ook niet dat het gaatjes dicht gaat, kun je mss met zo`n zwangerschapspiercing eens per dag het gaatje "doorprikken". Weet niet of dat werkt hoor met een dikke toeter, maar t valt te proberen.

Heb zelf alleen een tong en wenkbrauwpiercing, dus heb straks die ellende niet :)

4. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Heb de hele zwangerschap mijn piercing ingehouden. Mijn staafje is wel iets langer dan hoever de gaatjes uit elkaar zitten, dus mss heb ik hem daarom in kunnen houden. Niks uitgescheurd of uitgelebberd. Zolang je er geen last van hebt zou ik hem gewoon inhouden hoor.

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik heb al 3 hele mooie zwangerschaps piercings liggen :D
    ik kwam ze tegen in een winkeltje en vond ze zo mooi dus maar meteen mee genomen .
    alleen de dikke buik laat nog op zich wachten :(

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bij mij is het voorlopig nog niet zover.. dus heb nog even tijd om er over na te denken.

Mijn ma zij laatst al tegen me (ondanks dat ze helemaal niet weet dat we zwanger willen worden) dat je mijn buik pas zou gaan zien met 7 maanden ;) hahahaha Nou dat geloof ik ook weer niet, maar t zou best even kunnen duren voordat er echt een buikje komt.

Liefs Debby

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb zelf een aantal jaar als piercer gewerkt dus hier mijn advies..

Ik raad plastik af omdat tijden s de zwangerschap een piercing al eerder kan gaan irriteren/ontsteken en plastik bevorderd de genezing in ieder geval niet!

Je kan een langer staafje aanschaffen(titanium), 2 mm langer als wat je nu hebt is genoeg.
    Hou het wel in de gaten gaat ie strak zitten of irriteren kan je m er echt beter uithalen. De kans op een lelijk litteken is dan kleiner, om m open te houden kan je dan iedere dag even een ringetje of een staafje erdoorheen halen.

Iedere vrouw zal anders reageren op een peircing tijdens de zwangerschap, kijk vooral voor jezelf wat het prettigst is en bij twijfel eruit halen!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Kijk advies van een (ex)piercer, daar hebben we wat aan! Super bedankt!

Ik denk toch dat ik het mooier vind zo'n mooie ronde buik zonder piercing er in. Maar elke dag even een staafje er door heen halen kan natuurlijk hartstikke goed. Als ik het niet vergeet :oops:

Thans voor je advies!

Liefs Debby

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik persoonlijk vind t wel heel mooi zo een bolle buik met een piercing.. maar dan wel bescheiden zeg maar dus dat je hele kleine balletjes hebt met een grimmertje erin... ik ga m i.i.g. zolang mogelijk in houden :D

Ps: jullie moeten niet denken dat ik helemaal vol zit hor... heb er 4 en ze vallen allemaal helemaal niet zo op hihi

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb navel, tong en labaret (kin/lip)...
    Misschien indd een mooie beschaafde zoals jij al zei. Nou moet ik zeggen dat al mijn piercings erg beschaafd zijn. Mijn labaret piercing valt de meeste in eerste instantie niet eens op. :)

Nou ik ben er dus nog steeds niet uit. hihihi :D
    Ach voorlopig hoeft dat ook nog niet.

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha jah ik heb een madonna ... die heb ik nu al ruim 1,5 jaar en nog zeggen mensen joh wat leuk
    had ik nog helemaal niet gezien.
    en dan heb ik nog een tong en navel, en dan een hele rare in me oor echt in het midden van me schelp.

En ik heb ook nog een tepel piercing gehad (is er al weer 4 jaar uit, 1 in me kin en 1 tussen me duim en wijsvinger maar daar bleef ik steeds aan hangen dus die is er ook uit.. maar deze waren allemaal in me piercing tijd :D

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi ik vind t altijd wel mooi hoor...
    Je ziet nu steeds vaker huispiercings hea.

Ook mooi vind ik (tenminste als je een mooi decolete hebt) om een piercing in je decolete te hebben.

Sommige hebben zo'n hele grote knop op de labaret of madonna zitten, dat vind ik echt niet mooi. En het moet je staan...

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    jah idd..... ik had toen ook een labret nou ik leek wel een jongetje ik kreeg er echt een heel rond hoofd van dat ding heeft er ook maar een dag inegzeten

14. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    ik heb alleen maar een navel piercing, maar heb hem nog maar heel kort...
    ik houw het alleen wel lekker simpel, gewoon zo'n standaard ding, die vind ik al mooi genoeg!
    mij lijkt het persoonlijk ook wel leuk een dikke buik met een piercing...maar ja dat moet ik dan maar zien....ik ben benieuwd ;)

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Als je je navelpiercing echt heel kort hebt moet je t echt goed in de gate houden ook al is ie mooi genezernhet littekentje binnenin heeft ff ze tijd nodig om wat dikker te worden

Deel Deze Pagina