Kan ik nu al zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Edina, 13 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    deze maand ben ik bijna elke dag bezig voor een kind vooral de dagen waar ik het meest vruchtbaar ben heb ik hier uitgerekend calcator ... net nog moest ik mijn borstenkrabben vooral mijn tepels mijn tepels zijn wit in het midden is dit normaal en kan ik nu al zwanger azijn mijn eisprong is op 14 maart please help me........ik weet het allemaal niet
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik vind het nog wat vroeg om al te oordelen omdat velen pas wat gaan voelen na de innesteling.

    En ik denk dat je die nog niet hebt gehad.
     
  3. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    dank ja meid ..... ik weet dat allemaal niet het is voor het eerst dat ik dat doe
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als je je eisprong nog moet hebben, dan ben je 100% niet zwanger ;)
     
  5. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    dank je natasja en iedereen natuurlijk die hiero is echt bedankt
     
  6. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    en kan ik tijdens mijn eisprong in dit geval vandaag nog zwanger raken?????,
     
  7. bengel

    bengel Niet meer actief

    volgens mij is het zo dat plm 2 dagen voor en de dag van de eisprong je het meest vruchtbaar bent, en dan juist moet proberen zwanger te worden..
    dus dan is het antwoord JA
     
  8. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    bengel...
    hartleijk dank voor dit .. dat wist ik niet dank je dus......

    aan het werk hahaah ....
     
  9. bengel

    bengel Niet meer actief

    misschien kun je even onder kopje zwanger worden, kijken bij wanneer ben ik vruchtbaar....dan weet je wanneer de 'belangrijkste' klusdagen zijn!
     
  10. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    mijn onder buik is een beetje opgezwollen wat zal het zijn .....?????
     
  11. nietje

    nietje Actief lid

    14 mrt 2006
    118
    0
    0
    nietje aan edina

    ik heb net als jij mijn eisprong op 14 maart en over 13 daegen testen dus ik denk ff afwachten maar het is heeeeeell moeilijk duurt te lang groetjes nietje
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nog niets denk ik meis, 13 dagen voor je ongesteldheid is er niks te zien of te voelen omdat een eventueel bevrucht eitje nog niet eens is ingenesteld.

    groetjes
    Natasja
     
  13. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoe vervelend ook Edina, je zult echt nog even 2 weekjes moeten wachten....Het is nog veel te vroeg om iets te kunnen voelen als je zwanger bent.
    Succes!! ;)
     
  14. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    HALLO ALLEMAAL .. IK HEB WEER EEN VRAAG AAN MENSEN DIE AL EERDER HEBBEN EMEE GEMAAKT .. KIJK IK HEB OPEENS GISTERE EN N VANDAAG OPEENS VEEL AFSCHEIDING ECHT WIT EN HET KOMT ERUIT ALS GLIBBERIG LANG WIT EN DOORSCHIJNEND KLEUR WAZT HET IS HET IK ZWANGER ZIJN IK HEB OOK LAST VAN MIJN ONDERBUIK OP DIT MOMENT LINKS ONDER IN WAT IS HET HELLP XXX
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

    Het klinkt als afscheiding die je hebt als je een eisprong hebt. Lijkt het een beetje op rauw eiwit.?

    (even je capslock uitschakelen, allemaal hoofdletters betekend op het internet dat je schreeuwt ;) )

    groetjes
     
  16. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    jah wit en doorschijnend te gelijk ... maar ik heb mijn eisprong algehad ik kan al over 11 dagen gaan testen ik vind hte allemaal zo spanned soory voor die caps lock
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoe weet je zo zeker dat je je eisprong hebt gehad? Misschien heb je die wel later.. de banner is alleen een indicatie he?
    Als het er als rauw eiwit uit ziet en je dit nog niet eerder in je cyclus bent tegen gekomen, durf ik 90% te zeggen dat je in je vruchtbare periode zit.
    PLus de pijn links onderin... klinkt ook als eisprong!

    Hoe is je cyclus normaal?

    groetjes
     
  18. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    dank je maar ik heb het continu het lijkt wel een licht menstruatie van wit afscheiding en heb ook pijn in mijn onder buik
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja dit duurt ook een paar dagen en is de hele dag door.
    De buikpijn heb ik ook met een eisprong.

    maar is dit je eerste ronde? hoe is je cyclus?

    groetjes
     
  20. Edina

    Edina Lid

    12 mrt 2006
    33
    0
    0
    mijn cyclus is normaal van 28 dagen alleen ik vond het zo vreemd dat ik het deze maand zo veel heb heb iknormaal niet zo erg veel en continu ik weet het allemaal niet mer hoor
     

Deel Deze Pagina