navelpiercing

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanSamia, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Bij mij was het na een paar dagen helemaal rustig. Gewoon nog wel een paar weken opletten met douchen en goed afspoelen en ontsmetten geregeld. Geen synthetische kleding aan, geen hoge broeken dragen. Kortom, de boel luchtig houden en niet irriteren, dan is het als ie goed gezet wordt zo over.

Als ik jou was liet ik het in elk geval doen in een tattooshop die erom bekend staat hygienisch te werken. Je kan meteen een geinige piercing in, je hoeft niet zoals met oorbellen zes weken met van die lullige dopjes in te lopen.

Pijn doet het ook niet, het is ff vervelend. Laat me liever elke dag piercen de komende vijf jaar dan nog een keer te moeten bevallen.

2. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Een navelpiercing heeft de langste tijd nodig qua genezing, namelijk 4 tot 9 maanden.
    Het wordt afgeraden om tijdens de genezingsperiode te zwemmen in chloorwater, dus ik zou hem zeker niet voor de vakantie laten zetten.

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Ja, vond ik leuk :D
    Wilde graag een grote tattoo daar maar vond vriend echt niets dus piercing daar laten zetten (foto staat in album, sta zelf scheef in t zand, piercing is recht :D )

4. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Als het correct gedaan wordt, zou het geen pijn mogen doen!
    Ik heb er 10 jaar geleden eentje laten zetten en het zat erin voor ik het doorhad.
    Een vriendin had het elders laten doen en zij sprong tegen de muur van de pijn. Dat was gewoon niet goed gedaan.

Het heeft achteraf wel wat tijd nodig om te genezen, maar echt grote last heb ik er niet mee gehad.

Doen! :)

Meilan

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb er ook één gehad, ongeveer 7 jaar ingehad. Het zetten deed eventjes pijn maar daarna helemaal geen last meer gehad. Als je maar consequent bent met schoonmaken en ontsmetten! Elke ochtend en avond maakte ik mijn navel schoon met uni cura, dat hielp dus goed!

Succes!

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wat lijp zeg
    ik hou wel van dat soort dingen
    maar durf het zelf niet heb wel een navel-wenkbrauw-lip piercing en een tattoo
    mijn nichtje heeft er 1 net boven de borsten in het midden

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

helaas heb ik hem niet meer, maar zodra ik weer tevreden ben met mijn lif en de 2e is er dan komt er direct weer een!

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik zou nog even wachten tot na je vakantie. Het duurt maanden voordat hij echt hersteld is (hij lijkt na een paar weken al hersteld maar de huid van binnen moet ook helemaal weer goed zijn). Je mag er ook een tijd niet mee zwemmen en je moet er niet aan denken dat hij gaat ontsteken terwijl je daar zit.

Deel Deze Pagina