Navelpiercing

Discussie in 'Gezondheid' gestart door melody, 25 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Wist ff niet waar ik dit neer moest zetten... hop dat t hier goed is...

Ik draag nog steeds mn navelpiercing, hij zit er nog goed in,niet rood ofzo, alleen mn navel is wel aan het verdwijnen zo langzamerhand dus mn piercing zit eigenlijk niet meer door mn navel maar dor een stukje vel erboven... lijkt best raar!

Hebben jullie ook een navelpiercing en laat je die erin?
    Volgens mij kan dit wel gewoon?
    tenzij je er een ontsteking of last aan krijgt natuurlijk...

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik weet natuurlijk niet meer waar, maar ik heb een keer ergens gezien dat er speciale zwangerschaps piercings zijn......

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb een speciale zwangerschaps-navel-piercing gehaald bij de piercing-shop. Deze is flexibel en van plastic i.p.v. van metaal. Perfecte oplossing! Het is niet zo fraai, maar je weet in ieder geval zeker dat je gaatje niet dichtgroeit. Bij mij hebben ze hem er ook gelijk even in gezet en na mijn zwangerschap kan ik terug komen om hem weer te laten vervangen.

4. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ik ben ook bij zon shop geweest en daar zeiden ze dat een zwangerschapspiercing geen nut heeft want als je vel ertussen dunner wordt dan kan die er ook uitgroeien net als wat een gewone piercing kan gebeuren dus...

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi melody,

ik heb ook een zwangerschapspiercing gekocht via internet en heb hem nu ook in. was nog niet echt nodig maar als de kleine onder mijn navel aan het schoppen is voelde het niet fijn zeg maar vandaar.

doe wat je zelf denkt dat goed is maar ik vind het een fijner idee nu met zo'n zwangerschapspiercing. enne 't is idd niet zo fraai gezicht maar ach 't is maar tijdelijk hè.

gr saskia

http://shop.cheappiercings.com/index.ht ... 953.362049 hier heb ik hem vandaan. als je internet bankieren hebt is ie binnen een dag in huis.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb ook een piercing en sinds week 20 ofzo nu een zwangerschapspiercing. Mijn oude piercing vond ik niet meer lekker zitten en deze zit heerlijk. Al moet ik zeggen dat mijn navel redelijk plat is nu dus misschien heeft dat er ook mee te maken ofzo.

Groetjes Senseemillia

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Daar zit inderdaad een deel van waarheid in, maar het is onzin dat dit standaard zou gebeuren, hoor. Het hangt af van de manier waarop de piercing is gezet. Ik moet bijna bevallen en er zit nog genoeg vel tussen. Vraag anders ook nog eens bij een andere piercing-shop.

8. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Bij m'n eerste zwangerschap heb ik de piercing al die tijd in gehad. De laatste week werd ie wel wat strak maar niet echt storend. Nu heb ik m'n piercing nog steeds in. M'n navel, als je daar nog van kan spreken, is zo plat als een dubbeltje geworden en weer heb ik geen irritatie van de piercing. Dus zolang dat zo blijft hou ik em gewoon in. Zolang ie niet gaat ontsteken ofzo, vind ik het allang best. Als ik een strak shirtje aan hebheb ik 2 bobbeltjes, een van de piercing en een van m'n navel!!!
    Dus ik zou zeggen, hou em in zolang je het zelf prettig vindt.

Groetjes Suus

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik denk dat het voor iedereen verschilt! Ik heb em eruit gehaald, want het begon me echt te irriteren. Maar ik moet wel zeggen dat ik ineens een hele kale buik heb nou....hahaha

10. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik heb 'm met alle zwangerschappen er uit gehaald.
    Nu dus ook.
    Het gaatje is bij mij niet dicht gegroeid met de laatste 2 zwangerschappen dus verwacht nu ook niet dat dat gaan gebeuren.
    Zoja...nou ach...ik wil toch eerst flink afvallen ;)
    Het doet wat met je he 3 zwangerschappen hihi :D

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow dat is fijn dat ie niet is dichtgegroeid Linda10280.
    Ik durf het risico niet te nemen..

Had van de week een strak shirt aan en dan zie je het bovenste knopje van die piercing, zegt een collega tegen mij 'oh daar zit het ventiel' hahahah grappig.

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik had ook een zwangerschapspiercing maar heb hem er toch uit moeten halen met 34 weken omdat ie begon uit te scheuren :( De huid ertussen werd niet minder, alleen het bovenste gat werd wel steeds groter en groter.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Balen zeg Marijke. Heb je nu wel weer een piercing in of is ie dichtgegroeid?

Deel Deze Pagina