ik til net wat op en het schiet in mijn achterkant bovenbeen richting mijn bil. ik loop er echt moeilijk door iemand een idee???
Jaaaa dat heb ik ook weleens, volgens mij is er dan iets mis met je bekken. Bij mij helpt het als ik door mijn knieƫn ga of als ik even ga liggen op bed. P een gegeven moment "knakt" het dan weer goed.
kramp denk ik, volgens mijn vriend, die heeft het altijd in zn kuiten helpt rondjes lopen, in beweging blijven tot het minder wordt.
whahahhahahhahaha nou zeg asjeblieft niet nee het is geen kramp het lijkt een spier te zijn die vanuit mijn knieholte naar mijn bil trekt kramp voelt heftiger en stopt dit blijft erin zitten
ook waar ik al aan gedacht heb heb jaren aan bb gedaan dus inderdaad is het de hamstring spier. hoop het toch niet hoor! lijk wel manke nellie
en sorry voor de late reacktie maar kon m niet meer terugvinden raar maar waar en het is niet over het doet echt zeer zodra ik loop nou eerder strompel
Moet je wel ff spierbalsem uit je gsm zien te krijgen he Hahaha flauw. Ik dacht aan een zweepslag maar dat zal dan wel weer wat anders zijn(a)
klinkt als goed verrekt. Als dat het is voelje het morgen nog en word het langzaam minder. Als je blijft strompelen even langs huisarts. Is het echt vanaf je knie omhoog of voelt het vanuit je bil naar beneden de pijn?
Oeh de hamstring, die heb ik ook wel eens verrekt. Duurde een paar weken voor ik weer sprintjes kon trekken (ik was toen wat jonger hihi)