Zo'n zwangerschapspiercing is ook niet alles. Ligt er maar net aanhoe je draagt. Er zijn vrouwen die dragen hun gewone heel de zwangerschap. Ik heb die van mij een paar weken geleden uit gedaan. Ik heb er nu niks in omdat mn velletje gewoon te dun is en ik bang ben dt ie dan uitscheurt. Tis dus ook maar net waar je je piercing hebt. Gewoon zelf effe in de gatenhouden en als ie rood word doe je m uit. Je kunt als een zw piercing ook niet lekker zit gewoon een paar keer je gaatje doorduwen met de piercing of zoals bij mij gewoon na de zwangerschap weer indoen. Bij mij groeit ie niet dicht. Heb m al meer dan 10 jaar en al vaker jaren uit gehad.
Ik had op het laatst geen piercing meer in. Ik vond het irritant i.c.m. zwangerschapsbroeken. Die broeken zitten zo hoog en bleven dan steeds achter de piercint hangen.
ik heb hem nog steeds in en heb er absoluut geen last van. wel heb ik voor de zekerheid een zwangerschapspiercing gehaald maar vond dit irriteren en heb dus maar weer een gewone in gedaan. zolang ik er geen last van heb houdt ik hem ook in
Ik heb hem toevallig gister uit gedaan. Werd een beetje rood en begon te irriteren. Nu heb ik er niks in zitten. Af en toe prik ik het gaatje wel ff door, voor de zekerheid!
Ik had al meer als 14 jaar een navelpiercing dus schrik voor dicht groeien heb ik niet echt. Toen mijn buik begon te bollen heb ik hem uit gehaald en dat is maar goed ook. In het begin vond ik het erg wennen die dikke buik en stoote overal tegenaan. De zwangerschapspiercing heb ik wel in huis maar zit voor geen meter. Ik kon er niet aan wennen.
Ik had ook een zwangerschapspiercing gekocht, maar die zat niet lekker. Dus ga ik nu het leven door zonder piercing.
Ik had ook een zwangerschapspiercing gekocht, maar niet gedragen. heb mijn gewone piercing er rond 16 weken uitgedaan. verder niets aan gedaan en nu kan ik gewoon mijn piercing weer in zonder pijn. alleen is mijn navel door mijn zwangerschap niet zo mooi meer dus twijfel of ik hem erin laat
Heb rond de 15 weken mijn tepelpiercing eruit gehaald en rond de 20 wkn mijn navelpiercing eruit gehaald, een middag een zwangerschapspiercing in gehad maar het zag er niet uit en zat niet lekker! Maar ja mijn piercing zit er al een jaar of 13/14 dus zal niet zo snel dichtgroeien. En mocht het wel gebeuren dan kijk ik na de zwangerschap of ik nog een mooi buikje en navel voor een piercing heb en dan laat ik hem opnieuw zetten
ik heb mijn navelpiercing ook nog gewoon in bij romy had ik een zwangerschap piercing maar daar had ik meer last van als nu een gewone ik merk hem niet eens dus ik laat hem zitten zolang ik er geen last van heb
ik heb ook m'n hele zwangerschap mijn eigen piercing ingehouden. als ie zo irriteren had ik 'm er ook uitgehaald, maar dat viel allemaal wel mee. vond het wel een vreemd gezicht, hoe dikker mijn buik werd hoe hoger die piercing kwam te zitten. op het eind zat de piercing dus helemaal niet meer in mijn navel maar halverwege mijn buik (foto in m'n album)
Ik heb hem in de 8ste maand eruit gehaald omdat hij toch wel wat ging uitscheuren. Ik heb hem er daarna niet meer in gedaan, heb nog steeds een blubberbuik dus dat staat niet meer vind ik.