Ik ben 36weken zwanger en heb mn piercing er nog in. Wel een zwangerschapspiercing maar ook met deze piercing word mn huid rood en dun. Ik ontsmet het steeds met alcohol ook al is het niet echt ontstoken. Als ik dit zo lees ga ik hem er toch maar uithalen denk ik. Kheb geen zin in een litteken.
Jullie hebben totally gelijk, ik ga hem er gewoon uithalen hij is nu namelijk echt een beetje pijnlijk door dat al gedeeltelijk dichtgegroeide geintje Ik heb hem al sinds mijn 15de en dat is inmiddels 14 jaar haha dus na verhalen gelezen te hebben was ik gewoon super flabbergasted dat hij na een paar dagen al dicht ging Wilde nog wel even kwijt dat een opmerking die ertussen staat 'Dat had je je even moeten bedenken toen je 15 was' Dat vind ik niet echt nodig, ik vraag het omdat ik het me oprecht afvraag en hoef niet gelijk het gevoel te krijgen dat ik dom ben of iets dergelijks. Als je 15 bent bedenk je je dat soort dingen gewoon niet, dat weet iedereen. Thanks allemaal! Hij gaat er totally uit
Ik had een navelpiercing maar heb hem er voor mijn zwangerschap uitgehaald. Ik had hem voor mezelf hoor, niet voor wat anderen er van dachten. Dus als ik na mijn zwangerschap daar zin in heb, dan laat ik hem gewoon weer doorprikken. Maakt toch niet uit dat je geen tiener meer bent? Het is dat of een litteken. En het litteken heb je, dus ja, wat heb je te verliezen?
idd als je 15 bent is t alleen maar gaaf en stoer. Met 15 mocht t niet eens, maar bij een chinees winkeltje gewoon gezegd dat ik 16 was en is zo geprikt (of dat is straks 18 jaar geleden,,,oef!) Mijn ouders wisten t niet en heb dus echt heel moeilijk moeten doen m geheim te houden. Vriendinnen vonden me echt helemaal stoer en wauw Mss ligt t aan de tijd hahah maar toen dacht ik echt niet aan hoe een navelpiercing zou zijn als je ooit zwanger zou worden!
Haha precies, das gewoon leuk op die leeftijd We kunnen in ieder geval zeggen dat we geleefd hebben haha! En dat is waar, als het litteken me echt ergert kan hij altijd nog opnieuw geprikt worden, wat zegt leeftijd nou?!
Ik heb mijn piercing er een aantal jaren geleden al uit gehaald, voor mijn zwangerschap. Klein littekentje, 2 gaatjes. Maar kennenlijk wel een zwakke plek. Het is de enige plek waar ik striae heb gekregen (tot ik ging persen, toen schoot de rest erin )
Ik heb een navelpiercing ( staafje) gekocht die extra large was i.v.m. de zwangerschap, die heb ik gewoon de hele zwangerschap ingehad en tijdens de bevalling ook, met als resultaat, niet uitgegroeid of gescheurd tijdens de zwangerschap en draag mijn eigen piercing nu weer... Anders kun je er eens naar vragen, denk namelijk niet dat ze echt als zwangerschap piercings verkocht worden... groetjes stefanie912
Haha. Ik was 14 toen ik hem liet zetten. Heb hem eruit gehaald een week voor mijn positieve test. Ik hoopte juist dat hij mooi zou dichtgroeien. Tot nu toe is hij half dichtgegroeid en is het litteken niet echt charmant. Is voor iedereen anders denk ik. Ik zit er niet zo mee, maar hoop wel dat hij ooit nog een keer helemaal goed dicht groeit. Heel veel succes. Mijn vriend zegt ook steeds "Had je nu maar nooit een navelpiercing genomen he ?" haha. Achhhh xD.
Jammer is dat inderdaad hè, daar denk je niet over na En inderdaad, ik denk dat ik met een stuk minder 'kijk hoe tof ik ben gevoel' de shop instap haha Maar inderdaad, je doet het voor jezelf, who cares what other people think?! Als het litteken me zodanig gaat ergeren laat ik het opnieuw zetten, word ik gewoon een rockende oma mèt navelpiercing over 50 jaar haha
Ik heb de navelpiercing bij mijn zwangerschappen er in gelaten met zo n speciale zwangerschapspiercing. Deze zwangerschap heb ik het er uit gehaald. Steeds word er gevraagd om het eruit te halen voor onderzoeken en aangezien de piercing er niet makkelijk uit gaat...... Dan maar er uit. Daarbij is mijn partner er niet zo dol op. Hij houdt niet van piercings. Dus ik maak er ook weer iemand blij mee.
Tja, het is gewoon kiezen tussen een litteken of nog een navelpiercing hebben op je dertigste, veertigste, vijftigste enzovoorts Persoonlijk vind ik dat niks en stoor ik me niet zo aan dat minilittekentje.
Tja, ik heb hem eruit gehaald en inderdaad, nu zit er een gat wat ooit een litteken zal worden. Niet mooi maar ook niet onoverkomelijk. Dat wist ik al toen ik hem liet zitten dat er ooit een dag zou komen dat ik met een litteken zou rond lopen (ik was nooit van plan hem tot mijn 80e in te houden namelijk ) Vind je het echt zo erg een littekentje? Het is niet zo groot?
Haha ik heb er echt nooit bij stilgestaan dat ik ooit ouder zou worden toen ik hem liet zetten, was meer van het impulsieve handelen vroeger Maar ik word geen oma met piercing hoor haha dat zou gewoon te gênant zijn! Het litteken is nu zo klein niet maar ik ben dan ook al 34 weken dus best op volle glorie qua buikomtrek denk ik Even kijken hoe het eruit komt te zien denk ik
Ik heb ook nooit nagedacht over het feit hoe het zou zijn als hij eruit zou moeten hoor ik dacht steeds dat zie ik dan wel weer, als ik zwanger ben of zo! En wauw dat is ineens zo! Dus toen de echoscopiste vroeg of ik hem uit wilde halen dacht ik. Weet je wat ik haal hem eruit! Manlief ook blij want die riep altijd alleen maar: waarom heb je dat ding? Je bent geen 16 meer! Ik vond het gewoon nog mooi en prima bij m'n strakke buik. Maar ja, nieuwe fase, dus nu idd ook met littekentje (maar idd dat bedenk je niet als je 16 bent!!) Hoop dat het mooi wordt!
Ik heb mijn navelpiercing eruit gehaald toen ik 16 weken zwanger was, mijn navel begon wat uit te puilen en de piercing was rood en stond strak. Nu 35 weken zwanger en op de plek waar de piercing zat is mijn buik gescheurd, best wel pijnlijk. Ik denk niet dat ik de piercing er straks weer in krijg, bij mijn schoonzusje was hij ook dicht gegroeid. Maar ik vraag me sowieso af of ik mijn buik straks nog mooi genoeg vind om weer een piercing te willen..
Bij mijn vorige zwangerschap heeft mijn navelpiercing tot 27 weken gezeten, hierna begon mijn huid echt teveel te trekken en heb ik hem er uit gehaald. Hij is vrij snel dichtgegroeid en ik heb ook geen moeite gedaan om hem door te prikken. Ja ik heb nu een litteken, maar ik stoor me er niet aan en mijn man ook niet, en verder zien niet zoveel mensen mijn buik
Ja precies, ik denk dat ik mezelf ook gelukkig mag prijzen dat ik geen striae heb / krijg. Een verwend nestje eigenlijk aangezien ik me door die reden dood kan ergeren aan zo een piepklein littekentje, eigenlijk giga onbenullig dus (Hoe oppervlakkig kun je af en toe zijn hè)
Hoi De zwangerschapspiercing ging bij mij ook erg irriteren dus eruit gehaald. Ik heb elke dag onder de douche even met de piercing het door geprikt. Mijn piercing zit nog precies zo als voor de zwangerschap en geen littekens. Zou het bij de volgende zwangerschap precies hetzelfde doen