Meiden, ik heb gisteren te horen gekregen dat het hartje met 8.5 gestopt is... het bloedverlies van een week was dan toch een voorbode.... In januari geen baby voor ons... hopelijk tot snel! x
Een hele dikke knuffel. Huil zoveel als je wilt. Heb zelf in dec '13 een miskraam gehad.. Ik heb 2 weken gehuild. Ondanks dat het zo klein was je hecht je eraan! Doe rustig aan en luister nu naar jezelf. Heel veel sterkte!
Thanx, herkennen jullie het gevoel dat jij en je partner er anders in staan zeg maar? Wellicht ga ik daar een topic over openen als het nodig gaat zijn. Mijn partner lijkt niet te rouwen, zegt het onwerkelijk te vinden, meer komt er niet uit. Aangezien het vruchtje er nog zit, zal dat er uit moeten. ML moet volgende week een week weg voor de zaak, is dan een week thuis, week week weg, dan 2 weken thuis en dan weer een week weg... Gisteren avond was is alleen, en zo voelde ik me ook.. PFff. Ik weet niet of ik het ga trekken om dit alleen te doen als hij volgende week in the USA zit en ik hier.. :S
Mijn vriend zei achteraf dat hij er ook kapot van was maar dat hij zich sterk hield voor mij. Iedereen gaat er anders mee om. Klinkt gek.. Maar het groeide in jou, jij was er heel bewust van wat er in je lichaam gebeurde. Voor de meeste mannen is het toch anders. Is er niemand die dicht bij je staat die zo af en toe kan langs komen? Je kan het niet tegen houden. In mijn geval kwam er niks op gang uit zichzelf. Als je vragen hebt, stel ze gerust! Je mag mij ook een privé bericht sturen als je dat fijner vind.
Sterkte, wat naar Ik kan me voorstellen dat het in zo'n vroeg stadium heel verschillend is voor mannen en vrouwen. De vrouw heeft de enorme ommezwaai aan hormonen, terwijl voor de man op dat moment de zwschap alleen zichtbaar is aan het testje. Die verbondenheid met het nieuwe leventje heb ik zelf iig steeds vanaf dag 1 gevoeld (zelfs voor het testen). Voor jou is er echt rouw van het weggaan van het leven, voor hem misschien meer alleen het idee. Ik zou duidelijk je behoeften aangeven, en misschien kijken of je een vriendin om je heen kan hebben de komende weken? Sterkte