Doet geen pijn. Bij mij na drie zwangerschappen inmiddels de vierde ziet die er nog altijd mooi uit. Gewoon verstand op nul ff tanden op elkaar en gaan.
Het zijn geen gewone zwangerschapsstriemem hoor. Of nou ja, het is wel striae maar als daar geen piercing had gezeten was dit niet zo geworden. Het is echt vanuit die littekens (de gaatjes) zo gaan scheuren.
Bij mij precies hetzelfde. Is toen ook er uit gevallen omdat mijn lichaam de piercing niet accepteerde. En nu is het echt een flink litteken geworden na de zwangerschappen.
Ik liet hem zetten toen ik 14 was, ben nu 26. Ze sprayde er wel iets op toen, en deed helemaal geen zeer. Was ook nooit ontstoken geweest bij mij. Maar bleef soms wel eens hangen aan mijn riem en dat deed wel zeer haha. Heb hem tot mijn 23e in gehad. Daarna werd ik zwanger en haalde ik hem er pas uit rond de 20 weken. Vond toen ook wel klaar.
Dit is mijn navelpiercing( ff foto gemaakt ) . Deed geen pijn. Ziet er nog goed uit ondanks zwangerschappen. ( 1x 38 kg aangekomen 2e x 28/30) .
Nee, doet geen pijn, maar helaas is niet elke huid geschikt Ik heb 'm namelijk 4x laten zetten en alle 4 de keren is hij er gewoon uitgegroeid. Heel schoon gehouden, goed verzorgd, ook gewoon bij goede shops geweest. Heb zilver en chirurgisch staal geprobeerd, maar niks bleef zitten Volgens mijn huisarts geneest mijn lichaam waarschijnlijk te hard. Mijn lichaam stoot het af. Ik heb daardoor dus ook een flink litteken nu. Een piercing laten zetten door littekenweefsel is wat minder prettig, maar ik wilde het persé laten lukken haha. Gene piercings voor mij dus. Mijn twee tattoo's blijven overigens wel netjes zitten.
Wauw! Mazzelkont! Ik ben bij mijn twee zwangerschappen lang niet zo veel aangekomen en toch ziet mijn huid er nu heel anders uit.
Nou doet echt wel pijn ! Sorry haha maar iedereen vertelde mij NEE HOOR doet GEEN pijn... viel mij dus enorm tegen viel bijna flauw ... ik zal vast een lage pijn grens hebben, maar had liever geweten dat het pijn deed kun je je er iets op voorbereiden ..
Was m'n minst pijnlijke piercing zo'n beetje. Wel uitgroeigevoelig inderdaad, maar dat weet je nooit van tevoren.