Hallo dames, Ik heb een nichtje die nu 17+2 weken zwanger is. Ze is een echt modepoppetje en omdat ze geen leuke zwangerschapskleding kan vinden is ze nu zowat haar buik aan het afknellen omdat ze graag leuke kleding wil blijven dragen. Nu graag geen commentaar, want ik heb haar al uitgelegd dat ze daar mee op moet houden. Mijn vraag is of jullie misschien leuke merken of websites weten met wat moderne hippe zwangerschapskleding. Ik hoor het graag!
Ik vind het ook allemaal afschuwelijk dus tops koop ik een maat groter van normale merken, jurkjes van de Primark, en broeken van h&m mama en mamalicious
Alleen zw broeken gekocht h&m. Voor de rest ook hier 'normale' kleding in een maat groter gekocht. Gaat tot nu toe goed.
Seraphine is een mooi merk. Tiffany rosé heeft soms ook mooie jurkjes. Isabella oliver Rosie pope A pea in the pot )nu met mooie kortingen!!!!) Maar weet waar ze van houdt?
Ik koop ook geen zwangerschapskleren. Ja lange broeken. De rest is gewoon normale kleding. Korte broeken en jurken en shirts gewoon van de primark. Kan allemaal prima! En geen grote uitgave voor 9 maanden (nog niet eens 9 maanden...) haha
Heel erg bedankt voor de tips! Ik denk dat ze hier vast wel iets mee kan. Ze is 19, jong en erg bezig met haar uiterlijk. Maar ze doet haar best en daarom wou ik wel even wat tips vragen bij jullie experts.