Ik heb vandaag ineens zo veel pijn, onderhuids aan de linkerkant van me navel. (Ik ben 20w4d zwanger) Het voelt zo scherp als steken, alsof iemand met een nagel aan de binnenkant van me navel snijd. Het doet echt vies pijn echt een rot gevoel ! Wat is dit? Het gaat soms een halfuur door, en dan houdt het op voor een uur of 2 en dan begint het weer...
Herkenbaar. Ik heb er ook een paar dagen last van gehad. Komt volgens mij gewoon door het groeien van je buik en baarmoeder.
Heb je ook dat je dan eigenlijk gebogen moet blijven, want als je recht gaat staan/zitten dan schiet er een enorme steek/pijnscheut door? Ik heb dat ook een paar keer heel erg gehad. Bijna ondraaglijk... Toch ging het op een gegeven moment vanzelf weer weg... Wat het is weet ik niet maar het heeft ongetwijfeld te maken met de groei van je baarmoeder, het oprekken en groeien van je buik en je banden... Vervelend, maar je kan er weinig aan doen denk ik...
had het ook, dacht doordat de spieren uitgerekt worden ofzo... kon geen kwaad maar bah wat voelt dat naar
Het voelt inderdaad heel naar. Alsof je een spier verrekt/scheurt. Een messcherpe pijn. Tja, hoort er allemaal bij
Ik zwoeg mezelf in allerlei posities op dat moment om de pijn dragelijk te maken, maar tot nu toe helpt niets. Had er toevallig net weer last van, de kleine helpt ook niet echt mee, hij beweegt als een gek. Zou dat ook een rol kunnen spelen?
Dat heb ik ook af en toe. Maar ik ben wel al wat langer zwanger (35 weken) en dacht dat het zou komen door de druk op mijn buik. En het misschien wel/niet naar buiten ploppen van mijn navel. Maar dat is (gelukkig) niet gebeurd en nu is de pijn ook weer weg. Eigenlijk heb ik dus geen idee waardoor het komt
Heel herkenbaar Selcan!! Ik heb er rond 21 weken 2 dagen flink last van gehad. Moest de pijn bijna wegpuffen. Bij mij waren het steken aan de rechterkant van mijn navel. Onder de douche hielp wel of een kruik, maar daarna kwam het terug. Ik kon inderdaad alleen maar gebogen zitten/ lopen. Mijn vriend heeft toen de vk gebeld. De pijn schijnt te komen doordat de baarmoeder steeds hoger komt en rond deze termijn bij/voorbij je navel komt. De huid is daar erg gevoelig plus dat de baarmoeder aan banden hangt en deze banden ook 'bevestigd' zitten bij je navel. Geen zorgen dus maar wel heel vervelend en pijnlijk.. Succes!