Goedemorgen dames! Sinds ik weet dat ik zwanger ben, hebben we drie keer seks gehad. De eerste twee keren kreeg ik ongeveer een dag erna wat roze afscheiding bij afvegen. Gisteravond had ik gelijk erna roze slijm in de wc-pot en vanmorgen ook met afvegen. De vorige keren zat ik redelijk in de stress gezien mijn miskraam een paar maanden geleden. Gisteravond legde ik de link ineens met seks. Wie heeft hier ervaring mee? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Groetjes!
Geen ervaring mee want zelf had ik er geen last van maar het schijnt heel normaal te zijn. Omdat alles beter doorbloed is daar beneden is de kans dat er een adertje knapt groter. Zou me er niet te druk om maken, tenzij je echt veel helder bloed verliest.
In principe kan het geen kwaad behalve als de arts jullie geadviseerd heeft geen sex te hebben. Het zal wel een gesprongen ader zijn, zeker na sex is dit goed mogelijk. Het blijft altijd eng dat bloedverlies. Anders doe je tot de 12 weken andere leuke dingen met je vriend? Geen penetratie maar meer hand en span werk hebben wij de eerste 12 weken ook gedaan omdat ik onzeker werd van bloedverlies nadat wij een ma hadden gehad 3 maanden daarvoor.
Kan geen kwaad,komt vaak voor zolang het niet gepaard gaat met buikpijn en het daarna ook weer ophoudt....
Hoi, Heb het ook 3x gehad, geen pretje maar onschuldig zolang het geen helder rood bloed is en niet meer dan een eetlepel is mij verteld...
Ook gehad ik had bruin bloed verlies gelijk in paniek maar heb gemaild en ze zegt dat het vaker voor komt na sex pas als je helder rood bloed hebt en erge krampen moet je je zorgen maken
Ik heb het ook steeds als wij intiem zijn geweest. Bij mij is het bruin bloedverlies. Tot nu lijkt het met de zwangerschap wel goed te gaan, maar leuk is anders. Word er zo onzeker door