Hallo, Zouden jullie mijn verloop van m'n zwangerschap eens willen lezen en aangeven of dit wel eens vaker voorkomt? Alvast hartelijk bedankt, ben enorm onzeker erover. 3 weken geleden voor een vroege echo (miskraam hiervoor gehad) naar de vk geweest. Zou dan 6,5 week zijn. Op de echo was iets heeel kleins te zien. Kwam overeen met 5,5 week en geen hartactie. Week later groei te zien en hartactie maar kwam overeen met 6 weken. Weer week later embryo slecht op te meten en ze kwam op zelfde als vorige keer uit maar gaf aan dat ze het niet goed kon zien/opmeten. Wel weer hartactie te zien en een 2e vruchtzak maar zonder embryo. Nu gaan we 2 weken wachten. Vaker mee gemaakt?
Hoi Juffie87, vervelend om te moeten wachten, maar wel verstandig. Het komt inderdaad aker voor dat je niet zeker weet hoe het er voor staat. Dat is een beetje het nadeel van echo's heel vroeg in de zwangerschap. Het ligt er helemaal aan hoe ze gekeken heeft, wat de beeldkwaliteit was etc of het goed te zien is. Je geeft al aan dat je heirvoor een miskraam hebt gehad en dat betekent dat de cyclus erop volgend anders kunnen zijn dan anders en je dus minder ver/verder zwanger kunt zijn dan je denkt. Ik snap je onzekerheid heel goed en we kunnen die pas wegnemen met de volgende echo, maar ik zou zeker nog niet gelijk wanhopen hoor. Ik duim voor jullie! groetjes Brigitte