Navelraadseltje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wwrr, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik heb sinds een paar dagen erg veel pijn rondom mijn navel, als er druk op komt te staan (bijvoorbeeld opstaan, hoesten e.d.). Het voelt bijna als een scheurende pijn, alsof er iets 'stuk' is vanbinnen. Er zit ook sinds die pijn begon een deuk in mijn buik op de plaats van mijn navel. Raar! Is dit iets om me zorgen om te maken, zijn er hier meer dames die dit herkennen? De baby doet het hartstikke goed en is zeer aanwezig, dus wat dat betreft had ik niet echt zorgen tot nu toe, maar vraag me toch af of het kwaad kan. Wilde mijn veoskundige bellen, maar die neemt niet op. Straks nog eens proberen, maar wie weet kunnen jullie mij alvast iets vertellen?

2. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Navelbreukje?

3. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    had ik ook, niets ernstig, wijkende rechte buikspieren. door je groeiende buik.je kan het voor de zekerheid aan je vk navragen.

4. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Dacht ik ook meteen aan! Heeft je vk inmiddels al terug gebeld?

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hihi tegelijk gereageerd:D Dacht dus aan een navelbreuk. Verder heb ik (nog) geen verstand van wijkende rechte buikspieren:)

6. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Inmiddels de vk gesproken inderdaad, die had het ook over buikspieren. Hersteld dat weer gewoon straks? Het ziet er best wel stom uit :( E

Deel Deze Pagina