Noppies webshop

Discussie in 'Verzorging' gestart door kleintjevoorons, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ik vroeg me af of hier meer meiden zijn die ooit iets bij noppies.com besteld hebben en een retourzending hadden. Ik heb bijna twee weken geleden de boel terug gestuurd maar nog geen bericht gehad dat ik mijn geld terug krijg...

Duurt dit altijd zo lang of ben ik gewoon ongeduldig?

gr kleintje

2. kimmetje83

20 jan 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk even in de algemene voorwaarden op de site welke regels ze in de geval hanteren. Je kan ook altijd even een mailtje sturen met je vraag. Je zou het normaal gesproken een deze dagen wel terug horen te krijgen.

Succes!
    Groetjes Kim

3. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Bij kleertjes.com kan dit een maand duren dus daar misschien ook? Staat bij algemene voorwaarden als het goed is.

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Maar ik heb ook nog helemaal geen mail ontvangen dat ze het pakket hebben gehad. Terwijl via track en trace zichtbaar is dat ze het 8 september al ontvangen hebben. Heb ook al gemaild, gisteren. Maar nog geen reactie. Ga morgen denk ik even bellen.....

5. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb weleens wat retour gezonden en het duurde inderdaad erg lang voordat ik m'n centen terug had op m'n rekening. Als je denkt dat het te lang duurt, zou ik even contact met ze opnemen.

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik had ze gemaild en maail terug gehad. Ze hebben 8 september meteen het geld overgemaakt dus het stond al lang op mijn rekening. Had alleen verwacht dat ze me ook wel een mailtje zouden sturen dat het er op stond... Niet dus.... Maar het is dus nu geregeld.

Deel Deze Pagina