En dus ben ik uitgerekend! Alleen is ons ukkie het daar nog niet mee eens want hij zit nog steeds lekker bij zijn mama.. en mama is het zo zat De uitgerekende datum is natuurlijk maar een peildatum, maar een beetje teleurstellend is het wel dat hij zo rustig voorbij gaat..
ja ja ik weet daar nog alles van hihihihi mijn oudste nu 4 jaar kwam pas met 40 weken en 5 dagen en luca melde zich pas met 41 weken en 4 dagen dacht echt dat ik gek werd was zo nieuwsgierig en die buik best wel zat dus tja meid er zit niets anders op dan wachten hij komt vanzelf hihihihi en die laatste weken duren zoooooooooo lang geniet er nog even van liefs diaan
Ik dacht al: Vandaag is het 20 juni en hebben wij de 20 wk echo Succes met bevallen...al is ie er nog niet...heel lang kan het niet meer duren
Ja ze komen waneer ze het willen, maar binnen nu en twee weken zal hetecht gebeurd zijn. Succes met de bevalling. Groetjes jessie33
Vervelend he. DE dag waar je 9 mnd naar uitkijkt en dan gaat hij heel rustig voorbij. Sterkte met w88 meid
Hi! Vandaag is ook mijn dag.......maar ook hier heeft de kleine besloten dat hij het nog heerlijk naar zijn zin heeft! Ik hoop voor ons allebei dat ze zich heel snel bedenken en alsnog de buitenwereld willen leren kennen. [-o< Heel veel succes in ieder geval straks en ik ben benieuwd wie van ons het eerste aan de beurt is! Groetjes Cindy
Tis maar 3% wat bevalt op de uitgerekende datum. Bij mijn oudste was ik daar 1 van De andere 2 kwamen een paar dagen later, toevallig wel alle3 op een zondag. Dus deze keer denk ik dat t weer zo zal zijn.
Succes! Spannend.. Kan niet wachten tot het mijn dag is.. hihi.. maar daar moet ik nog even een aantal maanden op wachten!
pffff ja kan me er iets bij voorstellen Luca kwam hier met 39 wk en 2 dg maar ik was het toen ook al helemaal zat. Ik had die dag helemaal geen voortekenen van een naderende bevalling dus wie weet.... Bij mij braken 's nachts opeens spontaan de vliezen. Suc6 met wachten meiden. Ik hoop voor jullie dat het niet al te lang meer duurt.
@MamavanTim en Cindy Wie van ons drie zou als eerste gaan bevallen Zie ook http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 68#1121868
Spannend hoor, hopelijk heb je haar of hem snel in je armen Ik moet vanaf vandaag nog precies 5 maanden en 3 weken wachten , jawel dan zitten we alweer in de kerstdagen