Zoals het onderwerp al zegt, vanochtend de diabetestest gehad en heb ik een paar uur niks mogen eten. het drankje viel ook niet fijn bah. Toen ik na ongeveer 2,5 uur weer thuis kwam was ik helemaal slap, trillerig en licht in mijn hoofd. Zo'n gevoel alsof ik zo tegen de vlakte kon gaan. Ik ben wat gaan eten en ik hoop nu dat het zo afzwakt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit niet(uitslag was goed) en nu vraag ik me dus af of dit een voorbode is van een slechte uitslag/zwangerschapsdiabetes Iemand ervaring?
Ja hoor genoeg ervaring met die vieze test. Drankje viel hier ook niet goed alle keren niet en inderdaad je kan je er behoorlijk rot van voelen en broerd gewoon even goed eten wn drinken en even lekker rustig aan doen😉 succes hoop dat je je snel beter voelt. Liefs
Blegh hier kotsmisselijk tijdens die 2 uur wachten. En ook niet lekker erna. Maar de uitslag was prima
bedankt voor de reacties ladies, ik ben toch een beetje opgelucht dat ik nu weet dat het kan gebeuren dat je je er beroerd van voelt.
Ze doen natuurlijk iets geheel onnatuurlijks, dus daar kun je best heftig op reageren. Hopelijk snel over en zo niet, bel dan je vk.
Ik ben nu een paar uur verder en het gaat wel wat beter. Ik voel me nog steeds niet de oude maar ik voel me minder slap. Nog wel steeds misselijk dus inderdaad mocht het aan het einde van de middag niet over zijn dan bel ik inderdaad even voor de zekerheid.
Ja ik was er ook flink beroerd van. Ik schrok ook best van hoe slecht ik mij voelde van dat spul. Later op de dag wordt het beter hoor!
morgen is het vast weer beter, pas was er ook iemand op het forum die dit had! Ik ben er destijds ook heel naar van geweest, en kijk ook niet uit naar de test deze keer (heb hem weer over 8 weken ofzo) BLEGH! Vroeg naar bed, dan is het misschien eerder weer voorbij! edit...ik was er destijds ook misselijk van en mijn maag en darmen waren wat van streek, en wat bleek, mijn lichaam had het suiker keurig binnen de 2 uur opgeruimd, en ik had gewoon weer behoefte aan eten...dus het hoeft niet te zijn dat je zwangerschapsdiabetes hebt hoor!
Nou vandaag gaat het gelukkig beter maar nuchtere waarde was 6,7 en erna 7,8, precies op de grens maar was met de eerste ook en die was niet groot of wat dan ook maar ik moet alsnog even langs het ziekenhuis. Ik baal wel.
Maar je nuchtere waarde is dan ook te hoog! Mag max 5,3 zijn in je zwangerschap. Het is wel balen hoor!