navelstreng bloed doneren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door oumnouafel, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.127
    1.827
    113
    Ik heb er al wel over gehoord.
    Maar de term uitkloppen niet.
    Hier moest hij opgestuurd worden en konden wij niets meer met de streng doen.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat ze t bij prematuurtjes doen zegt toch genoeg? ;) dat wil je je eigen kindje toch ook meegeven?

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Opsturen? Dan is dat zeer zeker niet voor stamcellen geweest. Die zijn bij aankomst dan zeker dood...

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Vind ik geen heel sterke redenatie. Stel dat je van jezelf voldoende vitamine C binnenkrijgt, dan hoef je geen pil te slikken want het restant plas je uit. Met andere woorden: als een kind gewoon gezond is hoeft het natuurlijk niet dezelfde toegevoegde waarde te hebben als bij prematuurtjes.

Buiten dat zei mijn gyn dat ze het stomweg níet doen. Dus dan is het vrij simpel ;)

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het ziekenhuis is nou niet echt de plek voor vriendelijke bevallingen. Ze staan vaak het natuurlijke proces in de weg. Lees t linkje over de vrije geboorte eens het heeft gewoon echt veel toegevoegde waarde
    En ik vind t dan ook jammer om te lezen dat ze dat in jou ziekenhuis helemaal niet doen. Hier in t ziekenhuis geen probleem.

Deel Deze Pagina