Bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by cd28, Jul 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,344
    106
    63
    Hallo,

In de voorsteltopics staat dat ik mijn vk moet bellen bij bloedverlies.. alleen die heb ik nog niet. Ik heb me net gister ingeschreven en wel geprobeerd te bellen maar krijg een bandje. En tja, ik weet niet of het spoed is dus durf niet zo goed naar het mobiele nummer te bellen.

Ik ben nu 4 weken zwanger en toen ik net naar de wc ging verloor ik helder bloed. Ik heb nu een tampon gebruikt om dit te stoppen. Maar is dit iets om me zorgen te maken, gaat het nu mis? Of kan dit erbij horen?
    Ik zal natuurlijk morgenvroeg bellen naar het spreekuur maar ik hoop dat iemand mij iets gerust kan stellen.

Alvast bedankt!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

De praktijk waar je je aangemeld hebt is ook verantwoordelijk nu voor jou. Je kan bij dit soort zaken gewoon naar het spoednummer bellen. een beetje bloed zoals dit komt wel vaker voor en is meestal onschuldig als je geen buikpijn hebt. Maar ik adviseer je toch even te bellen gezien de verantwoordelijkheid. Daarnaast zou ik geen tampon gebruiken maar maandverband zodat de verloskundige eventueel het bloedverlies kan beoordelen

Groeten Evelien

3. cd28

cd28 Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,344
    106
    63
    Dank je wel voor je snelle reactie!

Share This Page