hoi allemaal mischien klinkt het een beetje vreemd die titel maar ik heb sinds een week of 2 een gevoel alsof het kindje een boertje laat vanbinnen dat gebeurt best wel vaak denk 2a3 keer in het uur ofzo weet niet zo goed hoe ik het gevoel moet omschrijven maar denk dat dit het meest in de buurt komt wie kent dit nog meer? het is niet zo dat ik me zorgen maak dat er iets niet goed is maar het is eerder een grappig gevoel en ben erg nieuwsgierig groetjes
Zijn het misschien je darmen die rommelen? Ik heb het soms ook, op de meest rare plaatsen. Maar vaak moet ik daarna naar de wc, dus waren het blijkbaar mijn darmen. Heb het vooral als ik wat dunnere ontlasting heb... herkenbaar?
een boertje lijkt me ook niet helemaal wat het is, want volgens mij komt daar lucht aan te pas en dat is er toch echt niet in de baarmoeder.
Nee, dat inderdaad niet, maar soms lijkt er ook wat te borrelen in mijn baarmoeder, ik vermoed dat het dan mijn darmen zijn die erachter liggen. Of misschien kan vruchtwater ook borrelen?
Ik loop sinds ik zwanger ben zelf de hele dag te boeren whaha.. van die lekkere harde die heel erg opluchten. Maar kindjes die boeren in de buik .. nee hihi... Wél heb ik eens gehoord dat kindjes de hik kunnen krijgen! ... misschien is het wel scheetjes aan het laten daarbinnen... vruchtwaterscheetjes..
Die vind ik een goeie.... VRUCHTWATERSCHEETJES! Ik heb het ook weleens, maar ik kan het niet zo goed plaatsen wat het is.