12wkn niet meer misselijk/braken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dieni, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Dames. Afgelopen jaar een mk gehad met 7wkn.

NU weer zwanger!!!afgelopen vrijdag 12wkn echo gehad en alles zag er goed uit en alles zit erop en eraan!
    Ik ben totaan die 12wkn redelijk misselijk geweest en heb toch redelijk wat overgegeven.
    Nu is dat gelukkig over maar van de andere kant denk ik dan, zit het nog goed??
    Nadine

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik snap je angst en garanties zijn er natuurlijk nooit, maar als bij 12 weken het hartje klopt en alles ziet er goed uit, dan is de kans nog maar heel heeel heeeel klein dat er iets niet goed gaat.
    Probeer te genieten van je zwangerschap, het is veel te snel voorbij!!

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar zwangerschap.
    Elmo

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zit vast wel goed. mijn braken stopte 2 weken terug al, toen kreeg ik ook mijn twijfels maar de echo gister was goed.

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Rond 12 weken is een normaal punt in de zwangerschap waarop de misselijkheid afneemt. Erg klassiek :)

Zie ook dat je net een goeie echo hebt gehad, dan is de kans dat er nog iets misgaat echt erg klein. Gelukkig!

Maar snap je wel hoor, ik heb me de hele zwangerschap zorgen gemaakt ook vanwege 2 miskramen. Vooral als ik naar de vk moest en ze het hartje ging zoeken... zelfs toen ik al aan het bevallen was en ze het hartje ging zoeken dacht ik nog: als het maar goed gaat!

Deel Deze Pagina