Sommige zullen mijn topic afgelopen weekend bij ´Miskraam´ wel gezien hebben Kort gezegd: donderdag licht bloedverlies, steeds meer, vrijdag echo, lege vruchtzak, dus miskraam was in gang. Ik zou gisteren 7 weken zwanger geweest zijn, maar gigantisch veel bloed verloren, en zaterdag een grote ´plons´ dus waarschijnlijk het vruchtje verloren.. Nu belt net de Vk, dat ze, na overleg, denken dat het een tweeling is geweest.. zie echo.. Maar, ben ik gek, of lijkt er in het bovenste vruchtzakje toch iets gezeten te hebben..? Donderdag krijg ik nog een echo, om te kijken of alles leeg is, en er zat bij mn baarmoeder iets raars wat ze willen nakijken.. Ik hou er rekening mee, dat alles weg is sowieso.. maar dit vind ik zo vreemd..
Ik zie inderdaad ook een wit stipje in het vruchtzakje rechtsboven. Wel goed dat je nog een echo krijgt. Heb je duidelijk weefsel verloren? Sterkte en misschien nog een klein beetje duimen draaien...?
hmm inderdaad zie ik in 1 vruchtzakje niets zitten en de andere zie ik wel degelijk iets wat een vruchtje zou kunnen zijn, hopenlijk is dat bloedverlies van het lege vruchtzakje en gaat het met de andere nog goed (begrijp me niet verkeerd blijft natuurlijk klote dat je er dan 1 kwijt ben) waarom mag je eigenlijk donderdag pas terug komen had ze geen plek eerder want nu weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent
Nou, het stomme is, tijdens de echo zelf, heb ik dat 2e zakje helemaal niet gezien, waren zo gefocust op dat lege zakje.. Ik heb de VK er ook helemaal geen woord over horen zeggen.. Ze heeft het schijnbaar later wel met collega's overlegd.. Eerst uitwendig, voor de zekerheid nog inwendig, maar daar zag je precies hetzelfde op.. Het is donderdag pas, omdat we er allemaal vanuit gaan dat alles leeg zal zijn.. Ik voel me ook helemaal niet zwanger meer.. in niks niet.. Ik denk als het andere wel zou leven, dat de VK dat wel gezien zou moeten hebben. En de echo is niet in mn woonplaats, en aangezien ik mn rijbewijs nog niet heb zou er iemand mee moeten, mn vent kan niet constant vrij krijgen, en ik wil alleen dat hij mee gaat.. Wat ik allemaal ben verloren weet ik niet, zo heftig gebloed, sowieso een hoop bloedproppen, 1 keer een plons gehoord toen ik op de wc zat, maar ik kon niks zien doordat ik zo hard bloeide, alles was gewoon rood.. Ondertussen bloed het nog aardig door, af en toe nog buikkrampen, bijna constant rugkrampen/pijn.. Donderdag was er met meer zekerheid te zeggen of ik leeg was of een curretage zou moeten ondergaan.. Bedankt voor jullie reacties! En sorry als sommige dingen een beetje 'vies' overkomen
Ik zie inderdaad wat in het bovenste vruchtzakje.. Zou het nog een vruchtje kunnen zijn.. Misschien is het bloed of kan dat niet? Toch we spannend voor je deze week! Sterkte!
De onderste zak was half gevuld met bloed, dit zag je ook heen en weer schommelen.. Ach, ik denk dat wat er ook zat er niet meer is.. maar het is op zn minst merkwaardig te noemen.. Ik zal donderdag wel horen hoe of wat.. Dankjewel!
Pfff wat spannend.. Mijn zusje was helft van een tweeling, met 9 weken heeeeeel veel bloedverlies, echo en toen idd eentje afgestoten en 1 hartje. Succes donderdag!
De 2e is gewoon helemaal niet opgevallen met de echo, wij hebben niets gezien, en de verloskundige heeft er niks over gezegd.. Maar op de echo lijk je er nog nog echt 1 te zien.. Omdat deze min of meer niet gezien is, weet ik ook totaal niet of er een hartje of wat dan ook aanwezig was.. Ik voel me echt niet zwanger meer, en reken er op dat ze beide weg zijn.. Al denk ik wel dat het donderdag alsnog een klap is als ik ´schoon´ ben.. Puur omdat het allemaal zo raar loopt. Maar dit bloedverlies is zo absurd dat het eigenlijk niet anders kan dan dat ze beide weg zijn.. Oja, in beide families zitten voor zover we weten helemaal geen tweelingen.. En of ik 2 ukjes aan zou kunnen is ook maar de vraag.. Ik dacht vrijdag na de echo, ik zet erneer dat ik niet meer kom(bij 15 tot 21 juli mama's) en dan log ik nooit meer in, maar toch merk ik dat het me wel troost geeft, van me af typen..
Lief van je! Gaat het bij jou alweer beter? De dag vordert, en ik raak steeds meer in de war.. Heeft de Vk dat 2e zakje echt niet gezien met de echo.. zit er nog wat in? Of ben ik alles verloren.. Relativeren wil eventjes niet.. bah..:x