Hoi, hoeveel extra geboortekaartjes hebben jullie voor de zekerheid besteld? Ik heb nu 120 adressen genoteerd en vraag me af hoeveel kaartjes we in totaal zullen bestellen.
Ik had 15 kaartjes extra, waaronder 2 waren voor in te lijsten (voor de voor en achterkant). Was maar goed ook want ze zijn allemaal op gegaan!
stuks of 10-15 wij hadden wel al extra kaartjes voor onszelf mee geteld (eentje voor mijn plakboek, eentje voor op de kast, eentje voor alle kinderen (ook de toekomstige kinderen).
Wij kwamen op 80 kaartjes. Bijbestellen ging volgens mijn drukker niet heel erg makkelijk. Vandaar dat we er 30 meer besteld hebben (ook omdat we het gevoel hadden veel te vergeten) Nu zijn we de enveloppen aan het schrijven en ik denk neit dat ze alle 30 nodig zijn, maar het gaat toch wel hard de goede kant op!
Wij zijn gisteren begonnen met tellen en komen al op ruim 140 kaartjes. In de loop van de weken zullen ons nog wel meer namen te binnen schieten, dus wij bestellen straks ook maar ruim. Beter 20 teveel dan 1 te weinig...
We bestellen er zeker zo'n 30 extra. Mijn zus wil ook kaartjes om te bewaren voor haar kinderen, (schoon)ouders willen er een of twee extra, etc etc En inderdaad de vergeten adressen.