Hoi hoi! Ik hoop dat iemand me kan helpen. Sinds een paar dagen heb ik een zeurend gevoel in mn onderbuik dat af en toe uitstraalt naar de zijkanten. Eerst was t alleen 's avonds, maar nu zelfs in de ochtend. Het lijkt nu echt alsof mn buik helemaal aan t opbollen is. Het is echt een vervelend gevoel, soms maakt het me ook echt misselijk. Kunnen dit mn darmen zijn die aan t schuiven zijn of toch mn banden? Normaal voel ik mn banden heel erg als ik te snel op sta of plots draai...beetje vreemd dus. Liefs, DD
Kan allebei zijn. Kun je niet altijd verklaren, alles wat je voelt..! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!
Ik had en heb nogsteeds afentoe vandie steken ook. Maar ze zitten zo hoog dat ik weet dat het me darmen zijn. Vooral rond 8 weken zit de beeb nog zo laag, dus waarschijnlijk zijn het gewoon je darmen. En die kunnen echt goed pijn doen afentoe! Banden pijn voelt heel anders, meer trekkerig dan steken. Groetjes.
Ik heb dit ook! Alsof je buik uit elkaar scheurt en dan zon misselijk pijn gevoel van binnen. Weet ook niet precies wat het is, alleen dat het erg vervelend is.
Het is nu meer een heel zwaar drukkend gevoel dat ook nog pijnlijk is. Denk idd ook dat het mn darmen zijn in combinatie met het groeien van mn buikje (ahum buik, kijk maar in mn album dan snap je wat ik bedoel). Liefs, DD