Hoi dames, Ik heb zojuist mijn echo gehad in het ziekenhuis. Ik heb een medische indicatie gekregen en sta onder controle van de gyn. Alles is goed en ik vroeg of ze het geslacht toevallig al kon zien en ja hoor we krijgen een jongetje Ben zo blij. Ik was ook blij geweest als het een meisje bleek te zijn, maar mijn gevoel had het toch goed Mijn vriend is ook super blij. Hij heeft het al over voetballen en vissen enzo haha. Ik wilde dit even met jullie delen
Ja alles is goed. Hij groeit goed, hartje klopt mooi en er zijn geen afwijkingen gezien. Stiekem wilde ik ook wel een jongetje, weet niet waarom. Lijkt me wel leuk zo`n stoer ventje.
Nu ik het geslacht weet kan ik gaan nadenken over de babykamer en kleertjes enzo. Heb er nu al zin in.
Wat leuk!! Van harte meis! Nu kun je lekker stoere kleertjes e.d. gaan kopen. Is toch wel leuk om te kunnen shoppen als je weet wat het wordt!!
Ja dat was ik ook van plan. Van die stoere spijkerbroekjes en truitjes als hij wat ouder is en ik kan nu ook de babykamer in gaan richten haha