Hoe ver ben ik nu???? snap er niets meer van

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door cinderella28, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik snap er niets meer van ik heb op woensdag 10 maarte een echo gehad en bleek ik volgens de echo net 6 weken te zijn, terwijl ik volgens mijn cyclus eigenlijk 7 wk en 5dgn zou zijn. Ik heb toen 2,5 week later weer een echo gehad en bleek ik net zo ver te zijn als mijn cyclus gelukkig maar dacht ik.
    Nu heb ik afgelopen maandag weer een echo gehad omdat ik een intake had bij de gynecoloog voor een artikel 18 echo, op dat moment was ik 13 wk en 3 dagen, maar uit de echo kwam dat de keline te klein was voor die termijn, volgens de echo zou ik 12 weken zijn. Ik snap er niets meer van.
    Met pasen kreeg ik ontzettende buikpijn en is de verlosk langs geweest ( was toen 11 wk en 3 dagen) en heeft ze het hartje gelukkig kunnen horen, maar als de gynecoloog gelijk heeft met de 12 weken zou ik op het moment dat de verlosk naar het hartje heeft geluisterd maar 10 weken zijn geweest dat kan toch niet, dan had ze het hartje toch nog niet kunnen horen.
    Snap er echt helemaal niets meer van.
    Over 2 weken heb ik weer een afspraak met mijn verlosk en moet ik met haar gaan overleggen van welke datumwe nu uit moeten gaan.

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Tot de 12e week zijn kindjes zo klein dat een meetfout snel gemaakt is met een echo (1 mm verschil kan al zo 3 dagen zijn ;)).

Ik denk dat jij er vanuit moet gaan dat je gewoon 12 weken bent (dus de termijnecho aanhouden).
    Met 10 weken kunnen ze het hartje in sommige gevallen wel horen hoor met de doppler! Betekent gewoon dat je baarmoeder heel gunstig ligt!

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina