Wat zouden jullie doen? Bellen of niet?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Duveldraakje22, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hoi meiden!

Ik zit een beetje met een dilemma. Sinds week 32 loop ik met voorweeën en in de afgelopen 2 weken al 4 keer in het ziekenhuis gezeten dat ik echt dacht dat het begonnen was. Maar elke keer wordt het heel erg heftig en pijnlijk om na een uur of 3 weer helemaal af te zwakken. Afgelopen dinsdag heeft de gyn me gestript en sindsdien heb ik echt elk uur wel 5 tot 6 pijnlijke harde buiken die wederom weer niet door te zetten.
    Hierdoor ben ik echt compleet uitgeput, mega-chagrijnig naar onze dochter (bijna 4) toe en weet ik echt niet wat ik met mezelf aanmoet.
    De nachten zijn verschrikkelijk en als ik 's morgens wakker wordt heb ik heel erg buikpijn en rugpijn (met de hoop dat het eindelijk aan de gang is). Ik weet dat het nog 2 weken kan duren, maar ik ben zo bang dat ik het niet vol ga houden. De pest is ook nog eens dat ik niet ingeleid mag worden door het litteken van de keizersnede van mijn dochter.

Zou ik moeten bellen om dit met de gyn te bespreken en te bekijken of hij eventueel toch iets voor me kan doen? (Ik heb al wel wat ontsluiting en mn baarmoedermond is al verweekt) Of moet ik toch wachten tot de volgende controle a.s. dinsdag?

Liefs,
    DD

2. Als je er zo veel last aan ondervind dan zou ik toch even met je gyn bellen. Evt kun je nog een keer gestript worden misschien, met de kans dat het beter doorzet? Of misschien kan de gyn je op een andere manier helpen.. Sterkte!

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zou ook zeker bellen! Dinsdag is nog erg ver weg als je het niet trekt!!!

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik zou zeker eventjes bellen hoor.
    Als je het echt niet meer trek is dinsdag indd nog ver weg.

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dank jullie wel voor de reacties! Dochterlief is nu even naar de peuterspeelzaal en ik ga even proberen te rusten, misschien dat dat iets doet en anders gaan we straks even bellen!

Liefs,
    DD

Deel Deze Pagina