Ik heb even een zeurbui... Ik weet dat ik niet mag klagen, ik heb echt een superlieve man. Wil alles voor me pakken en/of tillen als ik ernaar vraag, zeurt niet over mijn wisselende humeur en het verslonzen van de huishoudelijke klusjes (omdat ik daar echt geen zin in heb met deze hitte), je hoort hem echt niet klagen over het feit dat ik als een opgezwollen koe de hele dag op de bank hang... Maar toch, en nu komt het, (nu ga ik zeuren....) baaaaaaal ik er zo ontzettend van dat hij me nou nooit eens uit zichzelf een (kleine) massage wil geven. Ik loop de godganse dag met een enorme zwangere pens rond, ik ben opgezwollen van hier tot Tokyo, heb de ene kwaal na de andere kwaal, loop met rugpijn, bandenpijn en door elkaar geklutste darmen van het geroer van dat kleine ukkie in me. Mijn voeten doen zeer als ik erop sta door al dat vocht wat erin zit. Emotioneel en lichamelijk ken ik mijn lijf amper terug! En hij? Hij hoeft alleen maar te wachten totdat zijn kindje klaar is! Als ik hem om een massage vraag (omdat ik rugpijn heb), zegt hij: "ja, tuurlijk schat, morgen of vanavond oke?" Nou, mooi niet dus! Tegen die tijd moet ik er weer naar gaan vragen en dat wil ik dus niet! Ik wil er niet steeds om moeten zeuren, ik zou zo graag willen dat hij het eens uit zichzelf doet. Uit liefde, ofzo... Dat hij begrijpt dat die hele zwangerschap OOK een aanslag op mijn lichaam is! Ik vind het gewoon niet leuk. Nu heb ik weer twee dagen echt helemaal naar die toegezegde massage toegeleefd en is het feest weer niet doorgegaan. Hij is moe en wilde slapen.... Ja, ik weet het.... eigenlijk gaat dit nergens over en ik wil er echt niet over zeuren of hem ertoe dwingen, want dan hoeft het van mij niet meer....en verder...heb ik niets te klagen....gelukkig maar...
hahaha... nou meid. Ik kan me indenken.. En jij hebt nog een ideale vent als ik het zo hoor. Die van mij liet mij met 37 wkn nog onder de bank kruipen om een gewonde kat eronder vandaan te plukken om er vervolgens mee naar de DA te gaan. (en dat wel 4 keer op en neer) Nog kan ik daar giftig om worden.. Overigens is nu wel duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet meer accepteer. Hij neemt ook maar zijn verantwoordelijkheden mbt kinderen en dieren (die hij notabene wilde, die katten dan he) Ook moest ik trouwens elke 2 dgn zeuren of de kattenbak al eens gedaan was. Nu ga ik het zelf doen met handschoenen, dat scheelt mij veel irritatie!
Lig helemaal dubbel met de manier van schrijven HAHAHA.... ken het wel hoor.... mijn mannetje heeft me nog nooit gemasseerd en gebruikt als excuus... je krijgt er alleen meer rugpijn van.... zelfs insmeren van me buik wilt ie niet... Vies spul aan je vingers zegt ie dan!!!
Ik doe ook lekker ff mee Die van mij is hetzelfde hoor, als ik er om vraag wil die ook nog dat ik het weer bij hem doe!! Mannen hebben geen idee wat het met je lijf doet en dat je soms iets extra's nodig heb zoals massages
haha, da's niet zeuren hoor, je hebt het wel tegen ons medezwangeren, wij begrijpen je als geen ander, en ff voor de duidelijkheid, 'wij zeuren niet" hihi. maar ff ontopic, wat is dat toch met mannen en massages! die van mij heb ik er dan eindelijk toe gezet om te masseren... nou echt meiden, als of hij expres niet z'n best doet, of het is met één hand terwijl hij op zijn zij ligt zovan: waar dan?? ahum, jahoor! en dan is het wat geprik en geduw zodat ik al gauw zeg, lamaar!! heb ook geprobeerd om als eerste te beginnen, stop ik al mijn energie en liefde erin en olie (jaja, dat vieze spul aan je vingers) en dan is het mijn beurt en dan is het weer van het zelfde laken een pak. ik heb het opgegeven, lamaar!haha
Meid, dat is niet zeuren hoor! Denk dat alle zwangere meiden weten hoe jij je voelt hahaha Maar denk zelf dat het iets voor mannen is om nergens over na te denken. Die van mij doet ook nooit eens wat uit zijn eigen, je moet het hem altijd vragen. Nou doet ie het dan ook wel maar toch...hij kan idd ook wel eens iets uit zijn eigen doen! Maar denk dat het mannelijk geslacht zo in mekaar zit...dat wij ons daar alleen bij neer kunnen leggen
hahahahah.... nou je zeurt niet hoor... ik vraag ook vaak of hij aub ff mn rug wilt doen.. ja is goed vanavond ok? ( nou dan komt er dus niks van ) maar heb wel ooit ergens gelezen dat mannen niet kunnen ruiken wat een vrouw wilt.. en je dus heel duidelijk moet zijn wat je wilt... maja wij vrouwen willen weer dat ze die dingen uit zichzelf doen... hahahhaa ..
Tsja, mannen doen nu eenmaal niet gauw iets uit zichzelf. Misschien een hint in de trant van: wat zou het fijn zijn als...
Hahahah, ik lig nog net niet dubbel van het lachen (kan ook niet, met zo'n dikke buik voor me Maar het fenomeen masseren heeft bij ons wel eens tot een ruzietje (en daarna dus slecht inslapen) geleid. Dan vertrek je je gezicht, met als teken naar hem dat je toch echt last van je rug hebt, wordt deze hint dus mooi niet opgepakt. Nou, dan maar zeggen dat je erge lasten hebt, onderin de rug. Oke, gaat vriendjelief geirriteerd beginnen met wat 'geaai' over je rug, beginnend bovenin de rug (neee, het zat beneden hoor!) en mag je blij zijn als ie het een minuutje volhoudt! Ineens heeft ie zelf ook last vd rug en moet je met je eigen logge lijf hem een behandeling geven, ja, daag Buik insmeren (omdat hij dan ook voelt hoe dik de buik al is) heeft hij nooit gedaan, want inderdaad, die creme zit dan zo tussen de vingers, is plakkerig en moet dan weer van de handjes gewassen worden (hallo, tis creme, worden je handjes ook nog zacht van, maar nee, mannen hoeven blijkbaar geen zachte handjes, grrr). Tja, mannen... Ach, verder is ie lief hoor Liefs, Lise
Hahahahahahaha! Kan ook uit m'n vel springen als mijn man na mij een minuut te hebben gemasseerd zelf een zielig gezichtje trekt en ook last van z'n rug/ nek/ armen heeft en gemasseerd wil worden! Wat een kleuter! We waren laatst bij mijn ouders en mijn moeder bood mij toen een heerlijke, uitgebreide voetmassage aan. Toen voelde manlief zich wel een beetje ongemakkelijk geloof ik...
haha, geweldig om te lezen dit! die van mij is verder ook lief hoor, vorige week heeft ie een muziekdoosje gekocht die ik 's avonds op mijn buik moet houden, hij heeft gelezen dat als de baby straks geboren is en dat muziekje hoort dat hij dan weer herinnert wordt aan dat veilige gevoel in de buik! hij oefent nu zelfs al dat liedje op de gitaar 8) dus dat dan weer wel!