Hallo! Mijn kleine meisje is nu 12 dagen. Tijdens de kraamweek is haar navelstompje afgevallen (dag 6) Het was toen nog niet helemaal ingedroogd dus is ze 2 daagjes even niet in badje geweest. Daarna kon het weer volgens de kraamhulp. Nu sinds 3 daagjes is de luier op de plek van het naveltje soms wat vies/ rood. Ik haal de luier dus nu steeds voorzichtig los, het plakt niet maar gisteren zag ik dus dat t naveltje een klein beetje aant bloeden was. Kan dit kwaad en moet ik hier iets mee doen? Vanmorgen zat er alleen wat gedroogd bloed en weer was de luier een beetje rood. Het is niet veel, maar toch vreemd. Ik heb dat bij mn eerste kindje niet gezien zo. Mag ze wel gewoon in badje? Bedankt voor jullie antwoord
Ik zou het naveltje even een paar dagen droog laten. Dus niet in badje. Als het steeds een beetje blijft bloeden kan je op het Cb even vragen of ze er naar willen kijken. Zonodig kunnen zij het dan aanstippen. Ilja
aha oké. Ondertussen heeft t niet meer echt gebloed. Wel af en toe zie ik wat gedroogd bloed. Ik zal t in de gaten houden Dankje!!