Hoi, Onze dochter is nu bijna 4 weken oud. Mogen wij haar ook af en toe tussendoor een paar slokjes afgekoeld gekookt water geven? Ze eet goed. Zo'n 6/7 keer per dag Nutrilon: 110cc/120 cc met 4 schepjes Is de voeding te veel, te weinig? Soms is ze wel heel onrustig ook al heeft ze gegeten en daarna nog lekker bij me gezeten en zodra ze in bed ligt begint ze weer met huilen. Misschien heeft ze dorst met deze warme dagen? Soms weet ik ook niet meer zo goed wat ik moet doen als ze zo blijft huilen. Alvast bedankt. Groetjes, Gerda
Hoi hoi, In principe krijgt ze genoeg eten. Ze zal nu ongeveer 3000 gr wegen? Je mag haar gerust wat water geven. Het is erg warm nu. Hoe kleedt je haar nu? Houdt goed de temp in de gaten, kan snel te warm zijn. Je moet echt 120 water pakken hoor, en geen 110. Dan is de voeding te dik. Huilt ze vooral in de avond? Haar lekker wat extra aandacht geven helpt dan vaak wel. Groetjes Adrienne
Hoi, Ja het is inderdaad vaak in de avond dat ze huilt. Kan ik haar gewoon alleen een romper aangeven of is het beter om daar ook nog een broekje en shirtje overheen te doen met deze dagen? Dus dan 120 water en 4 schepjes voeding? Dank je. Groetjes Gerda
Hoi hoi, In de romper is goed, houdt dan wel de temp in de gaten. Moet tussen de 36.8 en 37.2 zijn. 120 water en vier schepjes. Je moet altijd een veelvoud maken van 30. Dus 30, 60, 90, 120 enz. En dan per 30 ml water één afgestreken maatschepje voeding. Huilen in de avond is normaal. Ze kan een beetje overprikkeld zijn, dus rust is belangrijk ook. Groetjes Adrienne