hoi ik ben erg tevreden over ons bobike fietsstoeltje voorop maar nu youame een winterjasje aan heeft en ik doe het riempje dicht zit ze naar bneden gedrukt en de riempje schiet steeds los vondt ik wel een beetje eng eerlijk gezegt we hebben van alles gedaan maar krijgen m niet langer en vindt het heel sneu om haar zo te zin zitten in elkaar gedoken ze vindt het zelf ook niet fijn maar we hebben geen auto dus moeten alles lopend of met de fiets doen iemand tips gr marline
Hoi Marline, Je moet het echt even op een rustig tijdstip doen want het is best wel lastig om die riempjes langer te krijgen maar het kan wel. Ik heb ook iedere keer ruzie met dat riempjes dus even tot 10 tellen en dan nog een keer proberen,het liefst met je kindje in het zitje dan weet je hoe lang het riempje moet worden... Succes!
Hoi Marline, Je moet het echt even op een rustig tijdstip doen want het is best wel lastig om die riempjes langer te krijgen maar het kan wel. Ik heb ook iedere keer ruzie met dat riempjes dus even tot 10 tellen en dan nog een keer proberen,het liefst met je kindje in het zitje dan weet je hoe lang het riempje moet worden... Succes!
Je kunt ook even bellen met de fabrikant, volgens mij hebben ze verlengstukjes voor dikkere kinderen.
Ja het is ff een gepiel met die riempjes.En het heeft nix met de grootte van je kind te maken,ze zijn lastig te verstellen,ik heb er ook steeds ruzie met die riempjes.Denk je dat je de goeie te pakken heb gaat ie weer strakker