riempje bobike fietsstoeltje verlengen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marline1983, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi ik ben erg tevreden over ons bobike fietsstoeltje voorop
    maar nu youame een winterjasje aan heeft en ik doe het riempje dicht zit ze naar bneden gedrukt en de riempje schiet steeds los
    vondt ik wel een beetje eng eerlijk gezegt

we hebben van alles gedaan maar krijgen m niet langer
    :rolleyes:
    en vindt het heel sneu om haar zo te zin zitten in elkaar gedoken

ze vindt het zelf ook niet fijn

maar we hebben geen auto dus moeten alles lopend of met de fiets doen

iemand tips
    gr marline

2. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    Hoi Marline,
    Je moet het echt even op een rustig tijdstip doen want het is best wel lastig om die riempjes langer te krijgen maar het kan wel.
    Ik heb ook iedere keer ruzie met dat riempjes dus even tot 10 tellen en dan nog een keer proberen,het liefst met je kindje in het zitje dan weet je hoe lang het riempje moet worden...

Succes!

3. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    Hoi Marline,
    Je moet het echt even op een rustig tijdstip doen want het is best wel lastig om die riempjes langer te krijgen maar het kan wel.
    Ik heb ook iedere keer ruzie met dat riempjes dus even tot 10 tellen en dan nog een keer proberen,het liefst met je kindje in het zitje dan weet je hoe lang het riempje moet worden...

Succes!

4. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    Hoi Marline,

Succes!

5. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    Hahaha ik weet niet wat ik gedaan heb maar het bericht staat er 3x is niet de bedoeling

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je kunt ook even bellen met de fabrikant, volgens mij hebben ze verlengstukjes voor dikkere kinderen.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    het heeft ff geduurt (anderhalf uur) maar de jongen van halfforts heeft het voor elkaar gekregen :)

8. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    Ja het is ff een gepiel met die riempjes.En het heeft nix met de grootte van je kind te maken,ze zijn lastig te verstellen,ik heb er ook steeds ruzie met die riempjes.Denk je dat je de goeie te pakken heb gaat ie weer strakker ;)

Deel Deze Pagina