Mijn zoontje heeft op de plaats waar de navelstreng wild vlees. Het is een klein rood bobbeltje en het mag niet groter worden van de dokter van het cb. Dan wil ze het aanstippen. Meer dames met een baby met wildvlees in het naveltje,? Wat is er gedaan en ging het weg?
ja hier zoontje die het had is aangestipt maar dat werkte niet gaf enkel veel ellemde doordat het troep is en over boef zijn buik uit liep. want hij was 4 weken oud en had een grote brandplek op zijn buikje. dit hoeft niet te gebeuren door het er om heen eerst in te smeren met vaseline!!!!! wild vlees ging uiteidelijk vanzelf dood en viel eraf
Mijn Zoon van drie zit steeds aan zijn navel te pulken. Waardoor het soms bloedt of naar uitziet. Ik smeer het dan in met vaseline maar als ik even niet oplet zit hij eraan. Hebben jullie hie rnog tips voor? Sorry heeft niets met wildvlees te maken maar moest er meteen aan denken toen ik dit las. Ben zo bang dat hetgaat ontsteken ofzo.
Hier is het indertijd aangestipt bij onze middelste dochter.Ze was toen 4/5 weken.Naveltje stonk enorm en na het aanstippen was het binnen een week zoals het hoort te zijn.Ze is nu 7 jaar en heeft een mooie navel.
Hier is bij beide meisjes de navel aangestipt.. Niks geks mee, een week later waren beide naveltjes weer prima in orde!