vaccinatie en inbakeren...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MaryWoods, Nov 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hi dames,

ik vroeg me af of iemand weet waarom je na een vaccinatie niet zou mogen inbakeren? Ik wist het sowieso niet en mn dochter heeft dus vanmiddag wel 2 uurtje singebakerd geslapen. Nu ligt ze zonder bakerzak te slapen.
    Maar heeft het alleen te maken met de mogelijke koorts en warmte die ze niet kwijt kan? Of zijn er nog andere redenen waarom het niet zou mogen?

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    omdat je kindje als reactie op de vaccinatie koorts kan krijgen. en met inbakeren wordt de warmte opgesloten, en krijg je warmtestuwing, en dat kan tot wiegedood leiden.

3. adi

adi Niet meer actief

Klopt.

Mijn zoontje heeft wel een periode gehad dat ie niet kon slapen zonder ingebakerd te zijn. Toen ie dan de vaccinatie kreeg hebben we het volgende afgesproken met het cb.
    We hebben hem in alleen een luier aan, ingewikkeld in een badlaken. En heel regelmatig aan zijn nekje gevoeld. Dit hebben we overdag gedaan en 's avonds na de fles van 20.00uur.
    Bij de fles van 23.00uur hebben we hem uit die laken gehaald en in een dun slaapzakje gelegd om te slapen.
    Dit ging prima.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb de eerste vaccinatie gelijk aangegrepen om hen niet meer in te bakeren, ben er dus in 1x mee gestopt. Dit ging verbazingwekkend goed, hij moest wel ff wennen maar vrij snel kreeg hij het weer te pakken.

Liefs

Share This Page