Navigatiesystemen

Discussie in 'De lounge' gestart door kus26, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hallo,

Binnenkort is mijn man jarig en ik wil hem een navigatie cadeau doen. Met welke merken en types hebben jullie ervaring. Hoe bevalt ie, is ie makkelijk in gebruik. Dat soort dingen wil ik graag weten.

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Wij hebben nu een VDO Dayton en hiervoor een TomTom
    De VDO heeft veel meer uptodate wegenkennis, maar de TomTom is veel makkelijker in gebruik. Ik vind de TomTom ook veel duidelijker.
    Mijn vader heeft een Mio, deze is een stuk kleiner dan de andere 2. Ook best makkelijk in gebruik.

Als ik moest kiezen uit deze 3 dan zou ik voor de Tom Tom gaan.

Groetjes Marieke

3. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    wij hebben een TomTom. Vind hem geweldig!

Hij is super makkelijk. wijst voor zich allemaal..

Ik zou echt een TomTom aanraden ipv die goedkopere

4. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    haha, binnen 1 minuut, 2x hetzelfde advies

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

wij hebben ook tom tom erg makkelijk in gebruik en duidelijk.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier ook al een tijdje in het bezit van een TomTom.
    Makkelijk in gebruik!

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Een TomTom dus. Maakt het type nog een beetje uit of niet?

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

WIj hebben een MIO Moov gewonnen via de postcode loterij.. Anders hadden wij waarschijnlijk gekozen voor een tom tom.

Maar ik moet zeggen dat ik de Mio ook wel een fijn apparaatje vind hoor!;)

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hadden een Navigon (nu een systeem ingebouwd van auto zelf) en die was geweldig! Makkelijk in gebruik, prachtige interface (je zag de gebouwen in 3D), "lane assist" en de namen van de straten werden ook gesproken. Het is een Duits merk en daar beter verkocht dan TomTom. Had vroeger een TomTom maar zou nu altijd weer voor een Navigon gaan!

10. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is a.s. november jarig en dan krijgt ie van mij een TomTom xl iq routes cadeau. Dat is een hele fijne navigator denk ik. Makkelijk daaraan is dat er op het scherm wordt aangegeven welk afslagbordje je moet hebben. T.z.t. gaan we nog een tmc kabeltje kopen, dan hebben we elke keer up to date verkeersinformatie. Mijn mannetje verheugd zich er heel erg op, ik ook :D

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij hebben een garmin nuvi en ik raad hem af. Updaten wil niet lukken (en geloof me mn man draaid normaal voor dat soort dingen zn hand niet om). Hij stuurt je soms gewoon verkeerd en zegt dan dat je een u bocht moet maken (soms op punten waar het niet kan/mag.) Ook op plekken waar dit nog echt niet nodig is omdat de infra structuur daar er al eeuwen ligt. En sinds enkele maanden is hij soms zn stem gewoon kwijt. Maakt niet uit welke taal of "persoon" je laat kletsen. Ze beginnen en na 3 a 4 x houden ze steevast hun mond om ergens halverwege weer ineens 1 ding te zeggen (schrikken ons af en toe dood, soms denk ik dat dat ding het er om doet :p) en je daarna weer dood te zwijgen.
    Naja we komen nog wel waar we moeten wezen. Maar handig is anders.
    Zodra dr weer geld is gaat dit ding op de schroot hoop.

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wij hebben ook een Garmin en ben ook niet altijd tevreden over dat merk. Soms doet ie het goed, en soms kun je hem beter niet in je auto hebben. Hij heeft ons al eens de verkeerde richting opgestuurd.
    Maarja beter een Garmin navigatiesysteem, dan niets.

14. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Wij hebben een sony navigatie (hij is iig van sony, weet niet meer hoe hij verder heet nav nog wat) Ik vind hem heel handig want hij heeft een heel erg groot scherm, wij hebben m gekocht toen er alleen nog mini-tomtoms waren. Ook vindt ik het touchscreen makkelijker dan die van de tomtom. Eeen vriendin van mij heeft een packard bell, die houdt soms ineens op met "praten" dat is behoorlijk irritant, dus die zou ik niet willen hebben.

Deel Deze Pagina