Vannacht ben ik mijn bed uit gegaan om naar de wc te gaan. Ik werd alleen zo zwart voor mijn ogen dat ik net aan op de wc kon gaan zitten. Daar eenmaal op werd het zwart niet minder en werd ik kortademig vanwege te weinig zuurstof in je lijf. Hoe ik het gedaan heb weet ik niet maar ik werd wakker zittend op de grond met mijn rug tegen de muur en ik had pijn boven mijn oog. (daar zit nu een bult) Hoe ik dus zittend neer ben gekomen weet ik niet maar het zal niet soepel geweest zijn. Vanmorgen met opstaan heb ik het rustig aan gedaan en had ik geen last. Meteen goed gegeten en gedronken. Waar kan dit mee te maken hebben? Ik moet 9-11 pas voor het eerst op intake bij de vk dus daar heb ik verder nog geen contact mee gehad. Alvast bedankt voor het meedenken.
Hallo, Dit is een bloeddruk daling geweest, doordat je ineens op staat gaat te weinig bloed naar je hoofd waar je duizelig van bent geworden en flauw van gevallen bent. In de zwangerschap moet er meer bloed aangemaakt worden en harder worden rond gepompt. Is niet erg voor de zwangerschap/baby, voor jou vervelend. Volgende keer rustiger op staan. Groetjes Ineke