Ik heb de proefdruk van ons geboortekaartje en ik vind het te gek. Nadeel: er zitten standaard enveloppen bij die je zelf moet likken. Nu heb ik geen zin om 75 enveleloppen te likken en dacht ik aan sluitzegels. Het kaartje is van dutchmix en die verkopen ook sluitzegels maar die kosten 10 euro plus 18 cent per zegel. Vind ik eigenlijk best duur. Weet iemand waar je gewone standaard sluitzegels kunt kopen, of gewoon stickers in dat formaat met bijv een babyhoofd of een speen of iets dergelijks? Gewone gekleurde rondjes zouden ook al goed zijn, maar bij die printbedrijven gaan die op een rol per 2000 en dat is een beetje veel
je kan wel ergens leuke stickertjes vinden...zeeman oid.. ik kreeg er sluitzegels bij(vind het zeker duur die van jou hoor)...das echt veel beter en mooier ook dan dat gelik!
Er zijn allerlei zegels te koop. Een andere goedkopere oplossing is om met een vochtig doekje/ sponsje de randjes nat te maken..!
Wat ik mij afvraag: is het eigenlijk wel nodig om ze dicht te plakken? Kun je niet gewoon het flapje van de envelop naar binnen duwen? En anders kwam als alternatief inderdaad ook het sponsje in mij op. Of je laat iemand ze dicht likken die dat wel leuk/ lekker vind.
Zoals al genoemd, nat sponsje of stickervelletje van Zeeman, kantoorboekhandel etc. Zit vast wel iets leuks bij. Voor prinsesjes, autootjes, kinderdingen etc. Zeeman, voor wat neutralers, eenvoudigers zou ik bij de Bruna/boekhandel kijken. Wij hebben de kaartjes gedaan met 4 personen, gezellig aan tafel. Ikzelf, vriend, kraamhulp en een vriendin van mij. Dan ben je zo klaar hoor!
Wij hebben er ook sluitzegels bijbesteld voor 0,08 ct per stuk dus vind die van jou ook erg duur hoor!
Bij de drukkerij waar we ook hebben besteld. Er zaten voorbeelden in zo'n boek met voorbeeldkaartjes. Denk dat een drukkerij die stickers ook wel los verkoopt hoor, ik zou als ik jou was eens een drukkerij in de buurt bellen en het navragen