oplossing enveloppen likken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tijdvoormezelf, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik heb de proefdruk van ons geboortekaartje en ik vind het te gek. Nadeel: er zitten standaard enveloppen bij die je zelf moet likken. Nu heb ik geen zin om 75 enveleloppen te likken en dacht ik aan sluitzegels. Het kaartje is van dutchmix en die verkopen ook sluitzegels maar die kosten 10 euro plus 18 cent per zegel. Vind ik eigenlijk best duur. Weet iemand waar je gewone standaard sluitzegels kunt kopen, of gewoon stickers in dat formaat met bijv een babyhoofd of een speen of iets dergelijks?
    Gewone gekleurde rondjes zouden ook al goed zijn, maar bij die printbedrijven gaan die op een rol per 2000 en dat is een beetje veel :)

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    zou ff langs de action ofzo gaan daar hebben ze vaak wel leuke stickertjes

3. Meara

Meara Niet meer actief

sponsje

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    misschien heb je een zusje die het met liefde wil doen?:)

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wou ik ook zeggen, gewoon (schuur) sponsje met water, deppen en klaar ;)

6. fafje

fafje Niet meer actief

je kan wel ergens leuke stickertjes vinden...zeeman oid..

ik kreeg er sluitzegels bij(vind het zeker duur die van jou hoor)...das echt veel beter en mooier ook dan dat gelik!

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Idd een spons op een schoteltje met water. en iemand vinden die met je mee plakt;)

8. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Zoals al gezegd, gewoon een nat sponsje langs de lijmrand halen. werkt prima hoor.

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Een sponsje of stickertjes bij bijv. Zeeman / Action.
    Zijn niet zo duur.

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb sluitzegels gebruikt, deze hebben € 0,10 per stuk gekost. Vond dat eigenlijk niet duur :)

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik ga ook gewoon een sponsje met water gebruiken. Simpel en kost niets. Alles is al duur genoeg!!

12. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

waar had je die sluitzegels vandaan?

13. misa

misa Niet meer actief

Er zijn allerlei zegels te koop. Een andere goedkopere oplossing is om met een vochtig doekje/ sponsje de randjes nat te maken..!

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat ik mij afvraag: is het eigenlijk wel nodig om ze dicht te plakken? Kun je niet gewoon het flapje van de envelop naar binnen duwen?

En anders kwam als alternatief inderdaad ook het sponsje in mij op. Of je laat iemand ze dicht likken die dat wel leuk/ lekker vind. ;)

15. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Zoals al genoemd, nat sponsje of stickervelletje van Zeeman, kantoorboekhandel etc. Zit vast wel iets leuks bij. Voor prinsesjes, autootjes, kinderdingen etc. Zeeman, voor wat neutralers, eenvoudigers zou ik bij de Bruna/boekhandel kijken.

Wij hebben de kaartjes gedaan met 4 personen, gezellig aan tafel. Ikzelf, vriend, kraamhulp en een vriendin van mij. Dan ben je zo klaar hoor!

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Zo hebben wij het ook gedaan.
    Werkte prima.

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wij hebben hier op het werk een (wij noemen het) lebberstift maar een sponje werkt ook prima hoor :)

18. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er ook sluitzegels bijbesteld voor 0,08 ct per stuk dus vind die van jou ook erg duur hoor!

19. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hier een kommetje water met een kwast gebruikt, ging als een tierelier!

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bij de drukkerij waar we ook hebben besteld. Er zaten voorbeelden in zo'n boek met voorbeeldkaartjes.

Denk dat een drukkerij die stickers ook wel los verkoopt hoor, ik zou als ik jou was eens een drukkerij in de buurt bellen en het navragen :)

Deel Deze Pagina