zou het raak zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lievemama19, Mar 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    hallo dames

hier heb ik een lijstje

weekend van 24 februari eisprong gehad volgens banner.. zelf idee dat het 2 dagen eerder was.

al een weekje last van verschillende dingetjes.

-ene keer wel honger dan weer helemaal niet..
    -misselijk en geen honger, maar ook misselijk en gewoon honger.
    -heb steeds heel veel zin in drinken, maar tegelijkertijd ook niet
    -maagzuur, steeds met bukken vieze binnemondse boertjes
    -buikpijn (steekjes en zwaar gvoel, trekkend gevoel van buik en rug)
    -gisteren hele rug deed zeer en trok ook naar voren (mijn borsten en buik)
    -vaker plassen of veel gevoel dat ik moet plassen)
    -diarree (voor mijn doen, kan normaal moeilijke naar wc, en nu gaat t ene keer makkelijk ndere keer moeilijk)
    -ontzettend moe, ben ik normaal ook wel hoor beetje maar u kan ik wel hele dag slapen.
    -ook veel last van doorzichtig en wittig slijm ene dag veel dan bijna niks

vandaag is mijn NOD geteld met cycles van 32 dagen net als mij vorige cycles, die daarvoor was 34

wat moek doen?

ik heb al wel gegeten en gedronken vanmorgen

liefs mama

2. carla 2028

carla 2028 Actief lid

Jul 27, 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Dan zou ik gewoon morgenvroeg testen, er zijn wel testen die je op elk moment kunt doen, maar kzou zelf gewoon voor s'morgens kiezen.
    khoop voor je dat hij postief zal zijn.
    succes.

3. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Je let wel erg op alle dingetjes die je voelt, de meeste dingen die je opschrijft zijn dingen waar je pas na je 20 week last heb. Ik zou daar wat minder op gaan letten hoor, anders wordt je helemaal gek.
    En als je graag zwanger wilt worden kan het ook zijn dat je denk oh ik moet misselijk zijn dan en dan ga je je ook misselijk voelen.
    Daar leek het er bij mij ook op. Dacht bij mij ook straks ben ik schijnzwanger.

Kleine uitleg kwaaltjes:
    *Je hebt aan het begin absoluut op de vreemste momenten honger en trek en dan ook weer niet. Ik moest als ik ergens trek in had dat ook hebben en als ik ergens geen trek in had totaal echt niet hebben.
    *Misselijkheid krijg je door de verandering van hormonenhuishouden, je lichaam is van slag, maar komt wel goed.
    *Tja dorst houd je tot aan het einde, maar ik vind het wel heerlijk, je krijgt tenminste genoeg naar binnen.
    *Maagzuur komt veel later, want je maagzuur komt omhoog doordat je baarmoeder groter wordt en dus naar boven komt. En de hormonen zorgen ervoor dat je organen wat weker worden en dus ook de mond van je maag en dus een beetje open gaat staan. Dat kan, hoeft niet.
    *Trekkend gevoel aan je buik en rug, heb ik nog niet van gehoord. Wel dat je huid strakker gaat staan. Maar dat is pas als je buik flink word. En dat is bij de één eerder dan bij de ander.
    *Rugklachten komen ook pas veel later. En je buik tja dat kan de verandering van je hormomen komen. En borsten ja dat is wel één van de eerste symtonen van zwanger zijn.
    *Plassen komt doordat je veel drinkt en dat is niet direct in verband met zwanger zijn..want dat is ook later als de kleine lekker tegen de blaas aan ligt.
    *Tja diaree, denk ook wel de verandering van je hormonen. Je kan flink ziek zijn van net zwanger zijn.
    *Tja moe zijn , de kleine verbruikt veel energie van je.
    *Slijm kan door de aanmaak van hormonen zijn, je maakt verschillende soorten hormonen aan. Je slijm kan waterig, wittig en ook klonterig zijn. Ligt er net aan welke hormoon je dan veel aanmaakt.

Maar als jij je heel anders voelt moet je gewoon een test doen, maar meestal zeg ik dat je een paar weken moet wachten om te gaan testen omdat dan te testen zekerder zijn. Ik had mijn eisprong twee weken later dan normaal, dus heb twee weken in enorme spanning gezeten en dat is ook niet fijn. Ik heb wel zes testen gedaan.

Veel succes met het zwanger worden..hoop dat het je snel lukt!

4. Niet meer actief

hoi meid
    spannend zeg
    ik zou gewoon eens een testje doen
    succes ;)

5. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    ben er helemaal niet echt meer mee bezig, en dit zijn de klachten gewoon die ik heb, heb ik niet zelf uitgekozen. wet wel hoor hoe t voewlt om zwanger te zijn en op t einde te lopen, heb zelf ook al een zoontje

6. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Gelukkig ben je er niet helemaal meer bezig, begrijp het wel dat je het allemaal voelt, maar hoop niet dat je jezelf valse hoop geeft.
    Maar bij mijzelf viel het op dat ik ook van vanalles last had en toen ik uiteindelijk echt zwanger was een stuk minder was.

7. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    normaal heb ik vaak wel andere klachten voor mijn ongie, nu helemaal niet echt dat ik ongie moet worden ofzo. ik heb ook niet echt maagzuur, maar meer van die zure boertjes, heb nu zelfs keelpijn... en dat is voorla als ik druk ben of buk enzo. geef mezelf geen valse hoop, maar wou weten hoe jullie mijn kans inschatten of ik zwanger zou kunnen zijn ofniet... wacht nog ff met testen... mijn langste is 39 dagen dus misschien nog ff paar daagjes w88

groetjes

8. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik denk dat je een grote kans heb dat je zwanger bent..ik voelde het ook erg sterk toen ik het echt was. Ja ik zou ook heel even wachten..anders wordt je teleurgesteld terwijl het eigelijk wel raak is.
    Ik voel gelijk ook die zenuwen weer van wat ik toen ook had ;)
    Ik hoop voor je dat het raak is, ben je gelijk van die zenuwen af :D

9. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    En o ja ik vind die maagzuur echt het ergtse kwaaltjes tijdens de zwangerschap. Melk drinken helpt bij echt enorm!

10. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    goedemorgen,

zoals jullie zien nog steeds geen en ook helemaal niet het idee dat het gaat komen maar meer het tegenovergestelde.
    en nee, denk er niet veel aan... zoek goede afleiding en moet zegge dat het aardig lukt gisteren bovenverdieping schoongemaakt, en dan vanochtend maar even beneden, en zo misschien toch ff testje doen
    vanmorgen al misselijk, niet leuk als het zomaar is... mocht en komen van en eventuele zwangerschap... dan wil ik de hele dag wel misselijk zijn

groetjes

11. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

Nov 22, 2006
    180
    0
    0
    succes met testen straks hoor..
    ik zal voor je duimen..:)

12. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    ik heb trouwens wel nog steeds beetje buikpijn onderin buik... en verlies heel veel wit doorzichtig slijm... is dit een goed teken ofniet?

owjah en zelfs in de zon heb ik het afentoe nog koud, zit nu ook gewoon te rille tewijl verwarming nog an staat en deuren en ramen dicht :(

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    ik duim voor je!

14. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

Nov 22, 2006
    180
    0
    0
    die symtomen heb ik ook haha spannend hoor..maar ja ik moet nog ff wachten met testen...

heel veel succes en laat je t wel ff weten...

:)

15. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    ja ik laat t wel weten....

groetjes

16. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    heb net getest.... NEGATIEF :cry: :cry:

17. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Jammer zeg..
    Misschien dat je nu nog te weinig hormonen hebt..
    Even afwachten of je ongi wordt..
    Tja bij mij stond er pas twee weken later positief.
    Duim voor je!

18. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

Nov 22, 2006
    180
    0
    0
    he wat jammer..:(

ff afwachten dan maar en anders over paar dagen miss weer testen...

:(

Share This Page